Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma

Työturvallisuuskeskus
Yhteenveto
4 tuntia
150 EUR + alv 24 %
18.10.2022
suomi
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus

Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma

Palvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta aina lopetukseen asti. Keskustelu voi tapahtua kasvokkain, puhelimessa tai sähköisiä viestintävälineitä käyttäen. Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää osaamista ja perehdytystä tehtävään. Vaativat asiakastilanteet saattavat kuormittaa työntekijöitä arjen työssä. Työolojen terveellisyys ja turvallisuus sekä esihenkilön ja työyhteisön tuki auttavat tilanteiden hallinnassa. Työntekijät saattavat kokea työssään myös häirintää, epäasiallista kohtelua tai väkivallan uhkaa.

Koulutuksen teemaa käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.

Tavoite

Auttaa palvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormittumisen hallinnassa ja haastavan asiakkaan kohtaamisessa

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Asiakaspalvelutyötä tekevät, esihenkilöt, henkilöstön edustajat ja kehittäjät

Kustannukset

150,00 EUR + alv 24%. Alle 50 palkansaajan työnantajat saavat 20 %:n alennuksen osallistumismaksusta. Koulutuksen hinnoittelu on osallistujakohtainen.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Työturvallisuuskeskus

Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta

Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...


Lue lisää kouluttajasta Työturvallisuuskeskus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Työturvallisuuskeskus

Yrjönkatu 29 C
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Haluatko parempia tuloksia?

Kehitä myyntiä ja johtamista, ja saavuta parempia tuloksia Uranon kanssa. Koulutukset järjestetään verkossa tai räätälöidysti paikan päällä.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma täytä seuraavat tiedot: