Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma
TyöturvallisuuskeskusHaastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma
Palvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta aina lopetukseen asti. Keskustelu voi tapahtua kasvokkain, puhelimessa tai sähköisiä viestintävälineitä käyttäen. Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää osaamista ja perehdytystä tehtävään. Vaativat asiakastilanteet saattavat kuormittaa työntekijöitä arjen työssä. Työolojen terveellisyys ja turvallisuus sekä esihenkilön ja työyhteisön tuki auttavat tilanteiden hallinnassa. Työntekijät saattavat kokea työssään myös häirintää, epäasiallista kohtelua tai väkivallan uhkaa.
Koulutuksen teemaa käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.
Tavoite
Auttaa palvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormittumisen hallinnassa ja haastavan asiakkaan kohtaamisessa
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Asiakaspalvelutyötä tekevät, esihenkilöt, henkilöstön edustajat ja kehittäjät
Kustannukset
150,00 EUR + alv 24%. Alle 50 palkansaajan työnantajat saavat 20 %:n alennuksen osallistumismaksusta. Koulutuksen hinnoittelu on osallistujakohtainen.
Ota yhteyttä
Työturvallisuuskeskus

Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta
Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...
Yhteystiedot
Työturvallisuuskeskus
Haluatko parempia tuloksia?
Kehitä myyntiä ja johtamista, ja saavuta parempia tuloksia Uranon kanssa. Koulutukset järjestetään verkossa tai räätälöidysti paikan päällä.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä - työsuojelunäkökulma täytä seuraavat tiedot: