Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset Etäopiskelu-osioon

Voi hyvin asiakaspalvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen

Työturvallisuuskeskus
Yhteenveto
0,5 päivää
120 EUR + alv 24 %
19.5.2020
   
Verkossa/etänä
Avoin koulutus

Voi hyvin asiakaspalvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen

Palvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta lopetukseen asti. Keskustelu voi tapahtua kasvokkain, puhelimessa tai sähköisiä viestintävälineitä käyttäen. Asiakaspalvelussa tarvitaan oikeanlaista palveluasennetta ja -viestinnän osaamista. Ammattitaidon lisäksi tarvitaan vastapuolen aktiivista kuuntelutaitoa ja ratkaisujen esittämiskykyä.

Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää koulutusta ja perehdytystä tehtävään. Työolojen terveellisyydestä ja turvallisuudesta huolehtiminen sekä työyhteisön tuki ovat myös tärkeitä taustatekijöitä.


Tämän koulutuksen tarkoituksena on auttaa palvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormittumisen hallinnassa ja antaa ohjeita haastavan asiakkaan kohtaamiseen erityisesti puhelin- ja verkkopalvelutyössä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Voi hyvin asiakaspalvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu asiakaspalvelutyötä tekeville, heidän esimiehilleen sekä henkilöstön edustajille. Koulutuksen teemaa käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Työturvallisuskeskuksen asiantuntia Päivi Rauramo

Kustannukset

120,00 EUR + alv 24%
Koulutuksen hinnoittelu on osallistujakohtainen. Mikäli koulutukseen osallistuu saman päätelaitteen/yhteyden takaa useampi henkilö, tulee osallistujamäärän vastata todellisuutta.

Peruutusehdot
Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään viikoa ennen tilaisuutta. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta, ilmoita vaihtamisesta koulutusassistentille.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Voi hyvin asiakaspalvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Työturvallisuuskeskus

Työturvallisuuskeskus - työsuojelukoulutukset

Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta

Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...


Lue lisää kouluttajasta Työturvallisuuskeskus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Työturvallisuuskeskus

Yrjönkatu 29 C
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Voi hyvin asiakaspalvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

SFS 6002 -koulutus työpöydällesi palveltuna!

Laadukkailla Primaonline SFS 6002 -verkkokursseilla päivität sähkötyöturvallisuustaitosi kustannus- ja oppimistehokkaasti ajasta ja paikasta riippumatta.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: