Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen
TyöturvallisuuskeskusVoi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen
Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen
Palvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta lopetukseen asti. Keskustelu voi tapahtua kasvokkain, puhelimessa tai sähköisiä viestintävälineitä käyttäen. Asiakaspalvelussa tarvitaan oikeanlaista palveluasennetta ja -viestinnän osaamista. Ammattitaidon lisäksi tarvitaan vastapuolen aktiivista kuuntelutaitoa ja ratkaisujen esittämiskykyä.
Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää koulutusta ja perehdytystä tehtävään. Työolojen terveellisyydestä ja turvallisuudesta huolehtiminen sekä työyhteisön tuki ovat myös tärkeitä taustatekijöitä.
Tämän koulutuksen tarkoituksena on auttaa palvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormittumisen hallinnassa ja antaa ohjeita haastavan asiakkaan kohtaamiseen erityisesti puhelin- ja verkkopalvelutyössä.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.Kohderyhmä
Koulutus on tarkoitettu asiakaspalvelutyötä tekeville, heidän esimiehilleen sekä henkilöstön edustajille. Koulutuksen teemaa käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.
Kustannukset
150,00 EUR + alv 24%. Alle 50 palkansaajan työnantajat saavat 20 %:n alennuksen osallistumismaksusta. Koulutuksen hinnoittelu on osallistujakohtainen.
Ota yhteyttä
Työturvallisuuskeskus

Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta
Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...
Yhteystiedot
Työturvallisuuskeskus
Rennosti kevättä kohti!
Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen täytä seuraavat tiedot: