Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Webinaareja, keynoteja ja digimessut – tule maksuttomaan UpSkill-virtuaalitapahtumaan 3.–4.3.!

Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen

Työturvallisuuskeskus
Yhteenveto
0,5 päivää
150 EUR + alv 24 %
12.10.2021
suomi
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus

Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen

Asiantuntija- ja toimistotyön työsuojelun perusteet, monimuotokoulutus | Työturvallisuuskeskus

Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen

Palvelutyössä onnistunut asiakaspalvelu on asiakastilanteen hallintaa alkaen keskustelun aloittamisesta lopetukseen asti. Keskustelu voi tapahtua kasvokkain, puhelimessa tai sähköisiä viestintävälineitä käyttäen. Asiakaspalvelussa tarvitaan oikeanlaista palveluasennetta ja -viestinnän osaamista. Ammattitaidon lisäksi tarvitaan vastapuolen aktiivista kuuntelutaitoa ja ratkaisujen esittämiskykyä.

Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää koulutusta ja perehdytystä tehtävään. Työolojen terveellisyydestä ja turvallisuudesta huolehtiminen sekä työyhteisön tuki ovat myös tärkeitä taustatekijöitä.

Tämän koulutuksen tarkoituksena on auttaa palvelutyötä tekeviä psykososiaalisen kuormittumisen hallinnassa ja antaa ohjeita haastavan asiakkaan kohtaamiseen erityisesti puhelin- ja verkkopalvelutyössä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu asiakaspalvelutyötä tekeville, heidän esimiehilleen sekä henkilöstön edustajille. Koulutuksen teemaa käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.

Kustannukset

150,00 EUR + alv 24%. Alle 50 palkansaajan työnantajat saavat 20 %:n alennuksen osallistumismaksusta. Koulutuksen hinnoittelu on osallistujakohtainen.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Työturvallisuuskeskus

Parempi työ lisää hyvinvointia ja tuottavuutta

Työturvallisuuskeskus tarjoaa palveluja työpaikoille työturvallisuuden kehittämiseen ja työsuojelun yhteistoiminnan parantamiseen. Kaikki työelämässä olevat saavat tietoa työturvallisuuden perusasioista. Työturvallisuuskeskus tarjoaa yhteistoimintahenkilöille, esimiehille ja asiantuntijoille syventävää, toimialat huomioivaa tietoa ja tukea turvallisten ja terveellisten työolojen kehittämiseen. Johdolle Työturvallisuuskeskus tarjoaa tietoa työturvallisuuden hyödyistä...


Lue lisää kouluttajasta Työturvallisuuskeskus ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Työturvallisuuskeskus

Yrjönkatu 29 C
00100 Helsinki

 Näytä puhelinnumero


Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Rennosti kevättä kohti!

Tutustu kurssivalikoimaan ja löydä organisaatiosi tarpeisiin sopivat ajankohtaiset ICT-verkkokoulutukset.

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Voi hyvin palvelutyössä - haastavan asiakkaan kohtaaminen täytä seuraavat tiedot:

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: