Myyvä asiakaspalvelu

Valmennus avaa silmät ja saa oivaltamaan, mistä hyvässä asiakaspalvelussa on ksymys. Pureudumme ihmisten odotuksiin ja tapaan ajatella. Opimme kohtaamaan erilaisia ihmisiä ja sisäistämme myynnin sekä asiakakkaiden toiveiden tärkeyden.
Kurssille osallistuvat oppivat ymmärtämään, että
- Kaikki vuorovaikutus on myyntiä
- Jokainen on vastuussa asiakkaan tyytyväisyydestä
- Pienet yksityiskohdat merkitsevät eniten
- Asiakaspalvelijat ovat aina hyväntuulisia
- Hankalatkin tilanteet voi kääntää edukseen
- Oma asenne ratkaisee eniten
Sisältö
Myyvä asiakaspalvelu on tarkoitettu kaikille, jotka tahtovat onnistua paremmin jokapäiväisissä myynti- ja asiakaspalvelutilanteissa. Selvitämme oikean asenteen, hyvän valmistautumisen, vastuunkannon ja toisten auttamisen tärkeyden, unohtamatta lisämyyntiä ja hyväntuulista palvelua. Käymme yhdessä läpi, mistä erinnomainen asiakaspalvelukokemus syntyy ja kuinka jokainen voi ylittää asiakkaan odtukset omalla toiminnallaan.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Myyvä asiakaspalvelu, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Aikataulu
Valmennus toteutetaan sopimuksen mukaan koko- tai puolipäivä koulutuksena.
Kustannukset
Räätälöity ½ päivää maksaa 3.600 € ja koko päivä 4.500 €. Tuntihinta on 1.300 €.
Jos olet kiinnostunut isommasta kokonaisuudesta, kysy lisää kouluttajalta.
Ota yhteyttä
Urano auttaa saamaan parempia tuloksia myynnissä ja johtamisessa
Urano on energinen ja innovatiivinen valmennusyhtiö. Uranon palvelut ovat tarkoitettu sinulle, joka haluat nopeasti parempia tuloksia niin myynnissä kuin johtamisessa. Autamme yrityksiä pärjäämään kilpailussa ja myymään enemmän älykkään vuorovaikutuksen avulla. Hyvä vuorovaikutus on kaiken ytimessä. Fiilis vaikuttaa oleellisesti siihen, kuinka käyttäydymme,...
Lue lisää kouluttajasta Urano Oy ja katso koulutustarjonta täältä