Urano Oy

paikassa Helsinki (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Urano Oy

Urano auttaa saamaan parempia tuloksia myynnissä ja johtamisessa

Urano on energinen ja innovatiivinen valmennusyhtiö. Uranon palvelut ovat tarkoitettu sinulle, joka haluat nopeasti parempia tuloksia niin myynnissä kuin johtamisessa. Autamme yrityksiä pärjäämään kilpailussa ja myymään enemmän älykkään vuorovaikutuksen avulla.

Hyvä vuorovaikutus on kaiken ytimessä. Fiilis vaikuttaa oleellisesti siihen, kuinka käyttäydymme, mutta pelkällä tunneälyllä emme menesty. Niin myynnissä kuin johtamisessakin tarvitaan lisäksi selkeät pelisäännöt, toimivat prosessit ja innostavat tavoitteet. Kun teet asiat oikein ja olet sinnikäs, alkaa tulostakin syntyä. Olemme rakentaneet käyttöösi ainutlaatuisen konseptin. Pystymme vaikuttamaan ihmisiin ja muuttamaan heidän käyttäytymistään nopeasti ja pysyvästi. UraAct® -valmennusmenetelmämme perustuu ajatukseen, ettemme muuta olosuhteita, vaan henkilön omaa suhtautumista ja käyttäytymistä.

Miksi Urano?

Urano on hyväntuulinen ja joustava valmennusyhtiö, joka saa ihmiset innostumaan ja ylittämään itsensä. Urano räätälöi tarvittaessa juuri teille sopivan valmennuskokonaisuuden, jonka avulla yrityksenne saa parhaat mahdolliset tulokset.

Urano auttaa asiakkaitaan kehittämään sekä myyntiä että johtamista. Tämän lisäksi Urano tarjoaa kasvua tukevia tutkimuksia ja myyntikampanjoita. Yrityksen toiminta paranee tehokkaasti, kun sitä kehitetään useammasta suunnasta.

Uranon asiakkaat ovat erittäin tyytyväisiä. Urano antaa asiakkailleen  konkreettisia työkaluja toiminnan kehittämiseen ja ylittää toistuvasti odotukset. He välittävät aidosti sinusta ja haluavat olla kumppanisi kasvussa.

Kiinnostuitko Uranon valmennuksista?

Löydät lisätietoa Uranon valmennuksista alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä alla olevan yhteydenottolomakkeen saat halutessasi lisätietoa koulutuksista.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Urano Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Hämeentie 155 C

Puhelin: 010 219 5400
www.urano.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 58 arviointiin
Kirjoita arviointi
Hienoa!

Erinomaista yksinkertaistamista ja konkreettisia ohjeita, jotka on mahdollista ottaa heti käyttöön. Kiitos!

Mahtavaa valmennusta

Kaitsu oli hemmetin hyvä alusta asti.

Osaat tehdä myynnistä yskinkertaista

Kaitsu on mahtava valmentaja