Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa

Vältä ansa, johon et halua joutua
- tunnista omat ja toisten tunteet
- ota kaikki irti positiivisia tunteita
- näin minimoit negatiivisen harhan haitat
- onneksi omia tunteita ei tarvitse uskoa
Sisältö
Tunteet vaikuttavat jokaisen käyttäytymiseen ja päätöksentekoon. Jos haluamme vaikuttaa toisin ihmisiin, on meidän vaikutettava ensisijaisesti heidän tunteisiinsa. Tämä edellyttää luonnollisesti ensin omien tunteidemme tiedostamista ja ymmärtämistä. Käymme valmennuksessa läpi yleisimpiä tunteita ja kuinka
voimme hyödyntää niitä erilaisissa neuvotteluissa ja asiakaskohtaamisissa. Saamme eväitä muuttaa omia ja toisten tunnetiloja. Opimme hyödyntämään positiivisia tunteita ja välttämään negatiivisten tunteiden pahimmat haittavaikutukset.
Valmennus on hyödyllinen jokaiselle, varsinkin asiakasrajapinnassa toimiville; asiantuntijoista, myyjistä ja huoltohenkilöistä asiakkuusjohtajiin.
Hyppää mukaan ja valjasta tunteet avuksesi.
Seuraavat toteutukset
Kouluttaja
Kai Jäntti CEO / Urano Oy
Kustannukset
149,00 €( + alv. 24 %)
Ota yhteyttä
Urano auttaa saamaan parempia tuloksia myynnissä ja johtamisessa
Urano on energinen ja innovatiivinen valmennusyhtiö. Uranon palvelut ovat tarkoitettu sinulle, joka haluat nopeasti parempia tuloksia niin myynnissä kuin johtamisessa. Autamme yrityksiä pärjäämään kilpailussa ja myymään enemmän älykkään vuorovaikutuksen avulla. Hyvä vuorovaikutus on kaiken ytimessä. Fiilis vaikuttaa oleellisesti siihen, kuinka käyttäydymme,...
Lue lisää kouluttajasta Urano Oy ja katso koulutustarjonta täältä