Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Millainen oppimisen kulttuuri työelämässä vallitsee? Vastaa kyselyyn ja osallistu arvontaan!

Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa

Urano Oy
Yhteenveto
Sopimuksen mukaan
Sopimuksen mukaan
   
Tilauskoulutus
Suomi
Tutkinto

Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa

Vältä ansa, johon et halua joutua

  • tunnista omat ja toisten tunteet
  • ota kaikki irti positiivisia tunteita
  • näin minimoit negatiivisen harhan haitat
  • onneksi omia tunteita ei tarvitse uskoa

Sisältö

Tunteet vaikuttavat jokaisen käyttäytymiseen ja päätöksentekoon. Jos haluamme vaikuttaa toisin ihmisiin, on meidän vaikutettava ensisijaisesti heidän tunteisiinsa. Tämä edellyttää luonnollisesti ensin omien tunteidemme tiedostamista ja ymmärtämistä. Käymme valmennuksessa läpi yleisimpiä tunteita ja kuinka
voimme hyödyntää niitä erilaisissa neuvotteluissa ja asiakaskohtaamisissa. Saamme eväitä muuttaa omia ja toisten tunnetiloja. Opimme hyödyntämään positiivisia tunteita ja välttämään negatiivisten tunteiden pahimmat haittavaikutukset.
Valmennus on hyödyllinen jokaiselle, varsinkin asiakasrajapinnassa toimiville; asiantuntijoista, myyjistä ja huoltohenkilöistä asiakkuusjohtajiin.

Hyppää mukaan ja valjasta tunteet avuksesi.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kouluttaja

Kai Jäntti CEO / Urano Oy

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Urano Oy

Urano auttaa saamaan parempia tuloksia myynnissä ja johtamisessa

Urano on energinen ja innovatiivinen valmennusyhtiö. Uranon palvelut ovat tarkoitettu sinulle, joka haluat nopeasti parempia tuloksia niin myynnissä kuin johtamisessa. Autamme yrityksiä pärjäämään kilpailussa ja myymään enemmän älykkään vuorovaikutuksen avulla. Hyvä vuorovaikutus on kaiken ytimessä. Fiilis vaikuttaa oleellisesti siihen, kuinka käyttäydymme,...


Lue lisää kouluttajasta Urano Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Urano Oy

Hämeentie 155 C
00560 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.urano.fi


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,7)
Perustuu 58 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Tunteiden hyödyntäminen asiakaskontakteissa täytä seuraavat tiedot: