🌲 Metsästätkö tilaisuuteenne valovoimaista puhujaa? Etsitkö oikeanlaista innostajaa? Löydät sivustoltamme nyt uutuutena Speakersforumin laajan puhuja- ja juontajakattauksen »

Palvelumuotoilun tehopaketti

Vaasan kesäyliopisto
Yhteenveto
3 päivää
295 EUR (arvonlisäverotonta)
19.4.2023 12.00
Haku päättyy: 5.4.2023
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus
Palvelumuotoilun tehopaketti | Vaasan kesäyliopisto

Palvelumuotoilun tehopaketti

Palvelumuotoilu on päivän sana yrityksissä ja organisaatioissa. Palvelumuotoilun
käytännönläheiset menetelmät ovat kokonaisvaltaista asiakas- ja työntekijäkokemuksen
kehittämistä, empatiaa ja osallistamista. Koulutuksessa opitaan käytännönläheisesti
palvelumuotoilun prosessin eri vaiheet, joita voidaan tämän jälkeen
soveltaa eri toimialoilla.

Sisältö

1. Johdanto palvelujen muotoiluun

Mitä palvelumuotoilu tarkoittaa ja miksi juuri nyt? Lähtökohtana
muotoiluajattelun perusteiden ymmärtäminen.


Palvelumuotoilun prosessimallin esittely pääkohdin.
Asiakaskokemus on mielikuvakokemus – mistä mielteet syntyvät?
Empaattinen asiakkaan kohtaaminen – miten se saavutetaan?
Mitä uutta palvelumuotoilu on tuonut palveluiden kehittämiseen
ja mihin sitä voi soveltaa?

2. Palvelumuotoilun prosessi – osa I 

Palvelumuotoilun prosessin (tuplatimanttimalli) ensimmäiset
vaiheet:


1. Asiakastutkimuksen tekeminen ja saadun aineiston analyysi;
2. Ymmärretään asiakkaiden tarpeet ja odotukset. Oikean kehityshaasteen
löytäminen.
Vinkkejä työkaluista ja menetelmistä em. vaiheisiin.
Palvelupolku - asiakkaan palvelutuokiot ja kosketuspisteet

3. Palvelumuotoilun prosessi – osa II 

Palvelumuotoilun prosessin seuraavat vaiheet:

3. Ideoidaan toiminnan kehittämisen malleja ja testataan niiden
toimivuus; 4. Luodaan arvolupaus. Lanseerataan uusi toimintamalli.
Palvelumuotoilun yritys-casen esittely ja caseen liittyvän työkalun
ja menetelmän harjoittelu yhdessä.
Organisaation sisäisen palvelumuotoilun merkitys yrityksen
menestystekijänä.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilun tehopaketti, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Asiakaskokemuksen ja organisaation kehittämisestä sekä palvelumuotoilusta
kiinnostuneet eri alojen yritysten ja organisaatioiden johtajat ja
asiantuntijat, yksityisyrittäjät sekä muut kiinnostuneet.

Aikataulu

ke 19.4.2023 klo 12.00-16.00

ke 26.4.2023 klo 12.00-16.00

ke 3.5.2023 klo 12.00-16.00

Koulutuspaikka

Koulutus järjestetään verkon välityksellä, Microsoft Teams-ympäristössä

Kouluttaja

Kamila Marjo

Kustannukset

Hinta 295 € 

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Palvelumuotoilun tehopaketti? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Vaasan kesäyliopisto

Vaasan kesäyliopisto – avaa ovi opintoihin, ympäri vuoden!

Vaasan kesäyliopisto on mutkaton vaihtoehto suorittaa avoimen yliopiston opintoja, kielikursseja ja monipuolisia täydennyskoulutuksia. Meidän kynnyksemme yli on helppo astua akateemisten opintojen maailmaan tai syventää osaamista, jota tarvitaan työelämässä juuri nyt. Tarjolla on laadukasta opetusta, ympäri vuoden. Vaasan kesäyliopiston kursseille ja...


Lue lisää kouluttajasta Vaasan kesäyliopisto ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Vaasan kesäyliopisto

Yliopistonranta 10
65200 Vaasa

 Näytä puhelinnumero

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Palvelumuotoilun tehopaketti täytä seuraavat tiedot: