Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op
Vaasan yliopiston Executive Education
Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op
Koulutuksen tavoitteena on antaa ymmärrys ja työkalut asiakasarvon rakentamiseen, arvolupauksen määrittämiseen ja asiakasarvon mittaamiseen. Vain ymmärtämällä asiakkaiden näkemys yrityksen tuottamasta arvosta, voidaan ymmärtää asiakasarvon rooli asiakaskokemuksen synnyssä. Yrityksen ja organisaation tarkoituksena on onnistua luomaan asiakkailleen merkityksellistä ja kilpailijoista erottuvaa arvoa. Tästä syntyy yrityksen kilpailuetu. Moduulissa keskitytään määrittelemään asiakasarvoon perustuvaa kilpailuetua, annetaan työkalut ja mittarit asiakasarvon mittaamiseen ja määritellään konkreettiset toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseen, seurantaan ja johdonmukaiseen kehittämiseen.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Tutkinto / todistus
Koulutuksesta saa todistuksen. Moduuli on liitettävissä osaksi Vaasan yliopiston Executive MBA -ohjelmaa, mutta sen voi suorittaa myös itsenäisenä koulutuksena. Osallistuja saa MBA-diplomin suoritettuaan kaikki ohjelmaan kuuluvat moduulit.
Aikataulu
Opinnot järjestetään ensimmäisen kerran keväällä 2022.
Alustava aikataulu ja ohjelma
I osa: ASIAKASARVO
17.-18.1.2022
- Asiakasarvon lupaus, määrittely, arvolupaus
- Arvon tuottamisen eri logiikat
- Asiakasarvo kilpailutekijänä
II osa: ASIAKASKOKEMUS
14.-15.2.2022
- Asiakaskokemuksen rakentuminen, odotukset ja niihin vastaaminen, merkitykset
- Asiakasymmärrys, as.halut, tarpeet, as. profiilit, segmentointi, as. osallistaminen, markkinoinninkonseptit, jakamistalous
III osa: ASIAKASARVO KILPAILUTEKIJÄNÄ
16.-17.3.2022
- Innovaatiojohtaminen ja asiakasarvo
- Asiakasarvon tuottaminen –ansaintalogiikka asiakaslähtöisesti, liiketoimintalogiikka
IV osa: DIGITAALINEN ASIAKASKOKEMUS
11.-12.4.2022
- Digitaaliset työkalut asiakaskokemuksessa, SOME, miten rakennetaan asiakaskokemus verkossa/virtuaalisesti, vaikuttajamarkkinointi
Workshop: oman kehittämistyön esittely
Kustannukset
Koulutuksen hinta on 4800 € + alv 24%. Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta sen voi sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman yleisopintoihin.
Vaasan yliopiston Executive Education somessa
Ota yhteyttä
Vaasan yliopiston Executive Education

Vaasan yliopisto Executive Education - Syvennä osaamistasi!
Vaasan yliopisto Executive Education on johtamisen ja organisaatioiden kehittämisen sekä liiketoimintaosaamisen valmentaja, kouluttaja ja asiantuntija. Vaasan yliopisto Executive Education tarjoaa innovatiivista näkemystä kasvuun, muutostilanteisiin ja johtamisen haasteisiin. Yliopisto on yrityksille myös luonteva sparrauskumppani. Vaasan yliopisto Executive Education järjestää useita eri...
Yhteystiedot
Vaasan yliopiston Executive Education
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op täytä seuraavat tiedot: