Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op

Vaasan yliopiston Executive Education
Yhteenveto
4 800 EUR + alv 24% (yht. 5 952 EUR)
Kevät 2024
   
Lähiopetus
Vaasa
Koulutus

Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op

Koulutuksen tavoitteena on antaa ymmärrys ja työkalut asiakasarvon rakentamiseen, arvolupauksen määrittämiseen ja asiakasarvon mittaamiseen. Vain ymmärtämällä asiakkaiden näkemys yrityksen tuottamasta arvosta, voidaan ymmärtää asiakasarvon rooli asiakaskokemuksen synnyssä. Yrityksen ja organisaation tarkoituksena on onnistua luomaan asiakkailleen merkityksellistä ja kilpailijoista erottuvaa arvoa. Tästä syntyy yrityksen kilpailuetu. Moduulissa keskitytään määrittelemään asiakasarvoon perustuvaa kilpailuetua, annetaan työkalut ja mittarit asiakasarvon mittaamiseen ja määritellään konkreettiset toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseen, seurantaan ja johdonmukaiseen kehittämiseen.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Tutkinto / todistus

Koulutuksesta saa todistuksen. Moduuli on liitettävissä osaksi Vaasan yliopiston Executive MBA -ohjelmaa, mutta sen voi suorittaa myös itsenäisenä koulutuksena. Osallistuja saa MBA-diplomin suoritettuaan kaikki ohjelmaan kuuluvat moduulit.

Aikataulu

Opinnot järjestetään ensimmäisen kerran keväällä 2022. 

Alustava aikataulu ja ohjelma

I osa: ASIAKASARVO
17.-18.1.2022

  • Asiakasarvon lupaus, määrittely, arvolupaus
  • Arvon tuottamisen eri logiikat
  • Asiakasarvo kilpailutekijänä

II osa: ASIAKASKOKEMUS
14.-15.2.2022

  • Asiakaskokemuksen rakentuminen, odotukset ja niihin vastaaminen, merkitykset
  • Asiakasymmärrys, as.halut, tarpeet, as. profiilit, segmentointi, as. osallistaminen, markkinoinninkonseptit, jakamistalous

III osa: ASIAKASARVO KILPAILUTEKIJÄNÄ
16.-17.3.2022

  • Innovaatiojohtaminen ja asiakasarvo
  • Asiakasarvon tuottaminen –ansaintalogiikka asiakaslähtöisesti, liiketoimintalogiikka

IV osa: DIGITAALINEN ASIAKASKOKEMUS
11.-12.4.2022

  • Digitaaliset työkalut asiakaskokemuksessa, SOME, miten rakennetaan asiakaskokemus verkossa/virtuaalisesti, vaikuttajamarkkinointi

Workshop: oman kehittämistyön esittely 

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 4800 € + alv 24%. Moduuli on suoritettavissa täysin itsenäisinä opintoina, mutta sen voi sisällyttää myös Executive MBA -ohjelman yleisopintoihin.

Vaasan yliopiston Executive Education somessa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Vaasan yliopiston Executive Education

Vaasan yliopisto Executive Education - Syvennä osaamistasi!

Vaasan yliopisto Executive Education on johtamisen ja organisaatioiden kehittämisen sekä liiketoimintaosaamisen valmentaja, kouluttaja ja asiantuntija. Vaasan yliopisto Executive Education tarjoaa innovatiivista näkemystä kasvuun, muutostilanteisiin ja johtamisen haasteisiin. Yliopisto on yrityksille myös luonteva sparrauskumppani.  Vaasan yliopisto Executive Education järjestää useita eri...


Lue lisää kouluttajasta Vaasan yliopiston Executive Education ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Vaasan yliopiston Executive Education

Wolffintie 34
65200 Vaasa

 Näytä puhelinnumero
www.uvaasaexed.fi

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Asiakasarvon ja asiakaskokemuksen johtaminen 10 op täytä seuraavat tiedot: