Palvelulupaus – toiminnan punainen lanka (2 x 90 min)
WebAkatemiaPalvelulupaus – toiminnan punainen lanka (2 x 90 min)

Asiakas on juhlapuheissa yrityksen tärkein suhde, mutta käytännössä monet muut asiat ajavat usein asiakkaiden tarpeiden ohi. Kollegalle muistetaan ilmoittaa, jos toimitus on myöhässä, mutta ei asiakkaalle. Kiireessä ensimmäinen, joka unohdetaan, on asiakas. Asiakas saatetaan nähdä jopa työnteon esteenä ja haittana.
Palvelulupaus - toiminnan punainen lanka -koulutus on luotu siksi, että asiakasarvo voitaisiin nähdä kokonaisvaltaisena palveluna, joka tyydyttää asiakkaan monipuolisia tarpeita.
Asiakasarkkitehtuurin avulla sinä voit luoda teidän asiakkaille maailman luokan palvelukokemuksia ja pysyviä asiakassuhteita!
Kenelle:
- Johtajille, jotka rakastavat asiakkaitaan
- Managereille, joilla on vastuu tietystä palvelusta tai tuotteesta
- Tiiminvetäjille, jotka haluavat nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle.
- Asiantuntijoille, jotka haluavat rakentaa asiakasta paremmin palvelevia ratkaisuja.
Hyödyt
- Ymmärrät paremmin mistä kaikesta asiakasarvo koostuu
- Opit näkemään asiakasarvon luomisen eri tasot ja soveltamaan niitä teidän yrityksen palveluihin
- Pääset käymään läpi teidän asiakaslupausta ja työstämään siitä toimivamman
- Voit luoda parempaa asiakasarvoa tasaisemmin ja vähemmällä hukalla
- Voit tehdä teidän asiakkaista onnellisempia!
Ohjelma
Mitä on asiakasarvo?
Voittava asiakaskokemus
Tärkeät pelit – olet mukana kilpailussa
- Perustaso – ratkaiset jotain arvokasta
- Toiminnallinen taso – Pystyt toimittamaan luotettavasti
- Vaivattomuuden taso – Teet sen helpoksi asiakkaalle
Ratkaisevat pelit – voitat kilpailun
- Yksilöllinen arvo – Teet siitä ainutlaatuista
- Inspiroituminen – Teet asiakkaan kanssa maailmasta paremman
Palvelulupaus toiminnan punaisena lankana
- Palvelulupausen tasot
- Oman palvelun nykytilakartoitus
- Palvelulupauksen muotoilu
Yhteenveto: Miten otan nämä ideat meillä käytäntöön?
Aikaa kysymyksille
Ajankohta:
1.webinaari: 2.6.2023 klo 10.00 - 11.30
2. webinaari: 16.6.2023 klo 10.00 - 11.30
- voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.
Hinta: 297 euroa / hlö (+ alv 24 %), sisältää 2-osaisen livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk ajan koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta: 257 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 197 euroa / hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelulupaus – toiminnan punainen lanka (2 x 90 min), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Ota yhteyttä
WebAkatemia sosiaalisessa mediassa
WebAkatemia

Kätevää ja kustannustehokasta koulutusta verkossa
WebAkatemia järjestää webinaareja ja verkkokoulutuksia eri toimialojen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille. Verkkokurssien ajankohtaiset ja kiinnostavat aiheet auttavat ylläpitämään ja kehittämään omaa osaamista! Webinaari on internetissä toteutettu koulutustapahtuma, johon sekä kouluttajat että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Mukaan pääsee klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka...
Yhteystiedot
WebAkatemia
Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 67 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Palvelulupaus – toiminnan punainen lanka (2 x 90 min) täytä seuraavat tiedot: