Reklamaatiosta onnistunut asiakaskokemus (90 min)

Reklamoiko asiakas? Onko reklamaation hoito epämieluisa tehtävä, johon on vaikea tarttua? Ei hätää! Peliä ei ole vielä menetetty asiakkaan reklamoidessa, vaan asiakas antaa mahdollisuuden korjata tilanteen.
Reklamaation hoito on asiakaskokemuksen todellinen testi, joka erottaa voittajat häviäjistä. Tunneälykäs toiminta mahdollistaa asiakkaalle positiivisen kokemuksen.
Tavoitteellisesti ja asiakaslähtöisesti hoidettu reklamaatio ylläpitää sekä vahvistaa asiakassuhdetta.
Kenelle
Webinaari sopii kaikille jälkimarkkinoinnin ja sisäisen tai ulkoisen asiakaspalvelun parissa toimiville ja näiden tiimien johtotehtävissä työskenteleville.
Hyödyt
- ymmärrät asiakasta paremmin reklamaatiotilanteissa
- uskallat kohdata ja ratkaista asiakkaan ongelman rohkeammin
- kykenet vaikuttamaan ja vakuuttamaan paremmin, jolloin saat asiakkaan puolellesi
- parannat reklamaation hoidon tehokkuutta ja tuloksellisuutta
Sisältö
Onnistunut kohtaaminen reklamaatiossa tunneälykkäästi ja tuloksellisesti
- Mitä tunneäly tarkoittaa?
- Miten tunneäly valjastetaan avuksi reklamaation hoidossa?
- Kuinka toimia tunneälykkäästi eri kanavissa?
Tunneankkurin vaikutus reklamaatiotilanteessa
- Mitä tunneankkuri tarkoittaa?
- Miten tunneankkuri kannattaa huomioida reklamaation aikana?
5 vinkkiä tunneälykkääseen asiakaspalveluun reklamaation yhteydessä
- Viisi vinkkiä reklamaation onnistuneeseen hoitamiseen
Aikaa kysymyksille
Ajankohta: 26.4.2023 klo 10:00 - 11:30
- voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin
Webinaarikoulutuksen hinta: 227 euroa / hlö (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.
Ryhmäetuhinta:
197 euroa / hlö + alv 24 % kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa, 177 euroa / hlö (+ alv 24%), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampi osallistujaa
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Reklamaatiosta onnistunut asiakaskokemus (90 min), klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Ota yhteyttä
WebAkatemia sosiaalisessa mediassa
WebAkatemia

Kätevää ja kustannustehokasta koulutusta verkossa
WebAkatemia järjestää webinaareja ja verkkokoulutuksia eri toimialojen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille. Verkkokurssien ajankohtaiset ja kiinnostavat aiheet auttavat ylläpitämään ja kehittämään omaa osaamista! Webinaari on internetissä toteutettu koulutustapahtuma, johon sekä kouluttajat että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Mukaan pääsee klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka...
Yhteystiedot
WebAkatemia
Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Arvioinnit kouluttajasta
(4,8)
Perustuu 67 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä
Saadaksesi lisätietoa aiheesta Reklamaatiosta onnistunut asiakaskokemus (90 min) täytä seuraavat tiedot: