Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Etsitkö etäkoulutusta? Kokosimme verkko- ja etäkoulutukset tänne »

Sisältömarkkinointi ja brändin rakentaminen verkossa

WebAkatemia
Yhteenveto
1,5 tuntia
197 EUR + alv 24 %
12.11.2020 13.00
suomi
   
Etätoteutus
Verkossa
Koulutus

Sisältömarkkinointi ja brändin rakentaminen verkossa

Tuloksellisen, kustannustehokkaan ja vaikuttavan tarinankerronnan peruspalikat

1,5 h webinaarikoulutus, jossa tehdään tiukka läpileikkaus brändin rakennuspalikoihin verkossa ja somessa.

Tuloksellinen brändin rakennus somessa ja verkossa ei kaipaa yksisarvisia tai supersankareita, vaan toimintaympäristön ymmärrystä, suunnitelmallisuutta, luovuutta, luottamusta ja  pitkäjänteisyyttä.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa on kuin lentokoneen rakentamista ilmassa. Se vaatii sopivassa suhteessa suunnitelmaa ja reagointia. Jokaisella markkinoijalla täytyy tänä päivänä olla hallussa nämä tuloksellisen tarinankerronnan peruspalikat.

  • Miten brändiä on mahdollista rakentaa tuloksellisesti tarinoilla siellä, missä sen kohderyhmät viettävät aikaansa 24/7?

  • Miten brändi voi erottautua eksponentiaalisesti kasvavasta sisältömassasta? Miten olla aito ja puhutella omia kohderyhmiä?

  • Miten brändi voi oikeasti kulkea mukana arjessa ja miksi ketään pitäisi kiinnostaa juuri sinun brändisi?

  • Ja onko tällä kaikella mitään merkitystä liiketoiminnan kannalta?





Kenelle

Markkinointijohtajalle tai -päällikölle, myyntijohtajalle, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat syventää ymmärrystäsi brändin rakentamisen lainalaisuuksista digiajassa, jossa sekä b2b- että b2c-kuluttajat kulkevat kassalle useamman kontaktipisteen kautta.



Hyödyt

Saat tietoa ja keinoja rakentaa ja kirkastaa tuloksellisesti, kustannustehokkaasti ja vaikuttavasti brändiä sosiaalisessa mediassa ja verkossa.

Brändin rakentaminen verkossa ja somessa tuloksellisella tavalla ei ole kiinni pelkästään yhdestä kampanjasta tai klikkien määristä tai hyvästä sisällöstä tai edes mainosrahasta.

Tämä webinaari tarjoaa läpileikkauksen siihen, miten omaan kohderyhmään luodaan yhteys mahdollisimman vaikuttavalla ja kustannustehokkaalla tavalla siellä, missä ihmiset viettävät aikaansa yhä enenevissä määrin: siihen, miten ärsykeähkyisessä ajassamme brändin on mahdollista jättää jälki ja tehdä tulosta.

Webinaarikoulutus pohjautuu tuoreimpiin trendeihin ja käytännön kokemukseen usean b2b- ja b2c-brändin tämänhetkisestä ja pitkäjänteisestä rakentamisesta.



Sisältö

  • Kaikilla on vain tärkeää sanottavaa – pikakatsaus digitaaliseen toimintaympäristöön vuonna 2020

  • Sinä et ole kiinnostava, mistä muusta voidaan puhua?

  • Brändin rakentaminen tarinoilla ja mitä se vaatii sisältöähkyn aikakaudella

  • Hyvän sisällön anatomiaa

  • Suunnitelmallisuuden voimaa – strategiasta julkaisukalenteriin

    • Tavoitteiden määrittely

    • Kohderyhmät ja yrityksen ääni

    • Ydinviestit ja sisältöteemat

    • Kanavien valinta

    • Resursointi ja budjetointi

    • Mitä julkaistaisiin tänään – julkaisukalenteri säästää aikaa

    • Mittaamisella maaliin – miksi tulosten pitäisi kiinnostaa ja miten niitä mitataan?



  • Case-esimerkkejä - hyviä ja vähemmän onnistuneita somessa ja verkossa

  • Varo näitä, muista nämä, tarkista vielä kerran nämä, tee edes tämä!

  • Aikaa kysymyksille





Miten webinaariin osallistutaan?

Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.



Ajankohta: 12.11.2020 klo 13:00 - 14:30 
– voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin.

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %)
– sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta: 177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa.



Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Sisältömarkkinointi ja brändin rakentaminen verkossa, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan kouluttajalle.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sisältömarkkinointi ja brändin rakentaminen verkossa? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

WebAkatemia

Webakatemia

Kätevää ja kustannustehokasta koulutusta verkossa

WebAkatemia järjestää webinaareja ja verkkokoulutuksia eri toimialojen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille. Verkkokurssien ajankohtaiset ja kiinnostavat aiheet auttavat ylläpitämään ja kehittämään omaa osaamista! Webinaari on internetissä toteutettu koulutustapahtuma, johon sekä kouluttajat että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Mukaan pääsee klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka...


Lue lisää kouluttajasta WebAkatemia ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

WebAkatemia

Haapaniemenkatu 16 C 413
00530 Helsinki

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Sisältömarkkinointi ja brändin rakentaminen verkossa täytä seuraavat tiedot:

Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Viestinnän ammattitapahtuma

Miten rakentaa brändistä entistä vastuullisempi ja vahvempi? ProCom-päivä 23.10 kokoaa yhteen viestinnän ammattilaiset – ilmoittaudu mukaan livenä tai streamin kautta!

Saatat olla kiinnostunut myös näistä: