Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Taitava asiakaspalvelija

WebAkatemia
Yhteenveto
1,5 tuntia
suomi
   
Verkossa/etänä
Verkkokurssit

Taitava asiakaspalvelija

Asiakaspalvelussa tarvitaan hyviä ihmissuhdetaitoja, jotta turhilta ahdistuksilta vältytään. Kaikki tarvittavat palvelutaidot ovat opittavissa!

Tule kuuntelemaan, mitä taitoja ja ominaisuuksia työstämällä sinusta tai sinun suojateistasi tulee aina vain parempia asiakaspalvelijoita. Webinaari toimii hyvänä tarkastuslistana nykyiselle asiakaspalvelukunnollesi!

  • Onko asiakas aina oikeassa?

  • Entä kun on huono päivä?

  • Kun mikään ei riitä?

  • Kun kertakaikkiaan vaan puuduttaa?

  • Kyllä minä, mutta ne muut?

  • Se asiakas, joka saa minut näkemään punaista?

  • Joulumyynti alkaa, paniikki?


Oletko tyytyväinen nykytilaan, vai auttaisiko parempi asiakaspalaute lisäämään onnistumista?




Kenelle

  • Asiakaspalvelutehtävissä toimiville

  • Henkilökunnalle, yrittäjille, johtajille, esimiehille, henkilöstöstä vastaaville

  • Ilahduttavasta asiakaspalvelusta haaveileville.

  • Yrityksille ja organisaatioille, joilla on tarve ja halu parantaa, energisoida ja harjoitella hyviä asiakaspalvelutapoja.





Mikä hyöty?

Ratkaisevia käyttäytymistaitoja ja niiden soveltamista eri asiakaspalvelutilanteisiin

  • Miten rakennat vahvan katteen sanapankkiin

  • Eväät oppivaan asiakkaan kohtaamiseen

  • Kasa hyviä tapoja, jotka takuulla parantavat onnistumistasi asiakaspalvelussa


Opit ymmärtämään, millä tavalla voit välttää asiakaspalvelutilanteiden yleisiä ärsytyksen aiheuttajia ja tavat käyttää sosiaalista älykkyyttä asiakaskohtaamisten parantamiseen. Opit lisää hyvistä käytöstavoista ja huomaat, että on monia tekijöitä joita huomioimalla onnistumistodennäköisyydet kasvavat merkittävästi.  Antin asiakaspalvelu-teesit luovat kykyä ja webinaarin jälkeen tiedät millä vältät yleiset kompastuskivet.

Webinaarin tärkein anti on saada mielesi avautumaan asiakaspalvelutyön tärkeimpien taitojen potentiaalin hyödyntämiseen ja suunnata sinut polulle, jossa sinusta muovautuu parempi asiakasneuvottelija ja palvelija. Siis sellainen kohteliaan kehtaava ja peloton, epämukavuusalueella viihtyvä pidetty persoona.

Osaat huomioida käytöstäsi, asennettasi, esiintymistapaasi ja muutostarpeita aivan uudella tavalla. Ja samalla parannat pidettävyyttäsi, jolla onkin sitten jo suurin vaikutus siihen, että sinun kanssasi halutaan asioita jatkossakin.



Taitavampi asiakaspalvelija

  • Hyvä filosofia on kaiken perusta

  • Asenne kuljettaa

  • Puhuminen on kaiken keskiössä

  • Esitystyyli vaikuttaa


Tavat, jotka helpottavat kanssakäymistä

  • Parhaita käytäntöjä

  • Sudenkuopat


Mahdollisia case-kysymyksiä ja vastauksia

Ratkaiseva tekijä

Aikaa kysymyksille



Ajankohta: 19.11.2019 klo 10.00 - 11.30 (voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta: 197 euroa (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään live- ja webinaaritallenteen sekä koulutusmateriaalin.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 177 euroa/hlö.



Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Taitava asiakaspalvelija? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

WebAkatemia

Webakatemia

Kätevää ja kustannustehokasta koulutusta verkossa

WebAkatemia järjestää webinaareja ja verkkokoulutuksia eri toimialojen johdolle, esimiehille ja asiantuntijoille. Verkkokurssien ajankohtaiset ja kiinnostavat aiheet auttavat ylläpitämään ja kehittämään omaa osaamista! Webinaari on internetissä toteutettu koulutustapahtuma, johon sekä kouluttajat että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan. Mukaan pääsee klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka...


Lue lisää kouluttajasta WebAkatemia ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

WebAkatemia

Haapaniemenkatu 16 C 413
00530 Helsinki

Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.
Yhteydenotto

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Taitava asiakaspalvelija täytä seuraavat tiedot: