WinNova

paikassa Rauma (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Länsirannikon Koulutus Oy WinNova

Länsirannikon Koulutus Oy WinNova järjestää toisen asteen ammatillista tutkintoon johtavaa koulutusta sekä monipuolista täydennyskoulutusta eri aloille Satakunnassa ja Vakka-Suomessa. Työelämän kehittäminen on ammattikoulutuksen ohella oppilaitoksen keskeinen ydintehtävä.

Kampukset toimipisteineen sijaitsevat Porissa, Raumalla, Laitilassa ja Ulvilassa. Opiskelijoita on keskimäärin 5000 ja henkilöstöä reilu 600. Kattavat opiskelijapalvelut ovat opiskelijoiden tukena koko opiskelun ajan.

Suunta eteenpäin WinNovasta!

WinNovan valikoimista löytyy kymmeniä perustutkintoja, laaja valikoima eri alojen ammatti- ja erikoisammattitutkintoja, monipuolisia osatutkintoja sekä lyhyt- ja korttikoulutuksia. Opiskella voi esim. omaehtoisena, oppisopimuksella, työvoimakoulutuksena tai henkilöstökoulutuksena tutkinnosta riippuen ja opiskelu tapahtuu useimmiten monimuoto-opiskeluna sisältäen verkko- ja lähiopetusta päivisin tai iltaisin. Kaikki tutkintotavoitteiset koulutukset sisältävät työelämässä tapahtuvaa oppimista koulutussopimuksella tai oppisopimuksella.

Haluatko lisätietoja WinNovan koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa WinNovan koko koulutustarjonnasta oppilaitoksen omilta sivuilta winnova.fi, jossa myös hakeudutaan koulutuksiin. koulutus.fi:ssä on WinNovan tarjonnasta esillä osa erilaisista johtamis- ja esimieskoulutuksista sekä lisä- ja täydennyskoulutuksista. Koulutusesittelyjen yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää WinNovaan yhteydenottopyyntö ja saada lisätietoja koulutuksiin liittyviin kysymyksiisi.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta WinNova? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Turuntie 9
Laitila