Y4 Works

paikassa Helsinki (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Uuden sukupolven yrittäjyyskoulutuksia

Y4 Works on perustettu luomaan ratkaisuja yhteiskunnan, ihmisten sekä yhteisöjen kipupisteisiin. Olemme mullistamassa uudenlaisilla työllisyydenhoidon ratkaisuilla sitä, miten työnhakijat löytävät, oppivat ja tekevät työtä. Kasvupalveluilla Y4 Works tuo yrityksille edistyksellisimmät tavat kehittää liiketoimintaansa ja työllistää ansiokkaasti. Y4 Worksin tiimi on itse joukko kunnianhimoisia kehittäjiä ja yrittäjiä, joilla on halu vaikuttaa yhteiskuntaan.

Y4 Worksin uuden sukupolven yrittäjyyskoulutukset antavat valmiuksia yrittäjyydestä kiinnostuneille ja yritystoiminnan aloittaneille. Verkossa toteutettavat koulutukset kestävät 4-5 viikkoa ja antavat sekä tietoa että taitoa kestävän yrittäjyyden starttaamiseen ja ylläpitämiseen.

Hakijan tulee olla Te-toimiston asiakas. TE-toimiston asiakkuus ei edellytä työttömyyttä.

Haluatko saada lisätietoa Y4 Worksin koulutuksista?

Löydät lisätietoa Y4 Worksin koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa suoraan kouluttajalta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Liiketoiminta
Yrittäjyys Kesto Hinta Paikka Alkaa
Kohti yrittäjyyttä -verkkokoulutus (päivätoteutus) 30 päivää Verkossa
Yrittäjäkoulutus Kaakkois-Suomi verkkokoulutus (iltatoteutus) Verkossa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Y4 Works? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Puhelin: +358 413199792
y4works.fi