|
Tervetuloa uudistuneeseen uutiskirjeeseen |
|
Tervetuloa uudistuneen uutiskirjeen pariin!
Olemme uuden vuoden kunniaksi muuttaneet Koulutus.fi-uutiskirjeet teemakohtaisiksi. Vuoden toisen kirjeen teemana on viestintä erilaisissa tilanteissa.
Ammenna ideoita, hae virikkeitä ja tutustu tuoreisiin koulutusmahdollisuuksiin uutiskirjeemme avulla.
|
|
|
|
|
|
Ota netti haltuun! |
|
|
|
Digitaalisen viestinnän koulutusohjelma Syvenny digitaalisen viestinnän menestyksen kulmakiviin. Saat oivalluksia ja uusia ideoita kehittämishankkeisiin ja kattavan tietopaketin sosiaalisen median hyödyntämisestä.
Lisäksi koulutusohjelman aikana: - teet projektityön digitaalisen viestinnän kehittämishankkeesta, johon saat alan konkarilta sparrausapua - verkostoidut asiantuntijoiden ja kollegojen kanssa.
Ilmoittaudu pian – viimeinen ilmoittautumispäivä on 7.3.2012.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan |
|
|
|
Yrityksesi imago ja menestyminen riippuvat asiakaspalvelustanne. Selviävätkö asiakaspalvelijanne kiitoksella myös vaativista asiakaspalvelutilanteista ?
Tule vaativien asiakaspalvelutilanteiden kurssille oppimaan käytännön esimerkein ja harjoituksin sitä, miten haasteelliset tilanteet käännetään molempien voitoksi.
Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -kurssi 8.2.2012
|
|
|
|
|
|
|
|
Kiinnostaako sinua myös muut työelämän koulutusteemat? |
|
|
|
|
|
Teemana viestintä eri tilanteissa |
|
|
|
|
|
Vastaa tammikuun kysymykseen |
Tammikuun kysymys: Esimies, kuinka pidät alaisesi tyytyväisinä vuonna 2012? |
|
|
Vastaamalla kysymykseen näet myös muiden antamat vastaukset. |
|
|
|
Koulutus.fi – palvelu työelämälle |
Anna Koulutus.fi:n auttaa, kun etsit työelämän koulutusta!
|
|
Uuden vuoden 2012 koulutusterveisin!
Eveliina Taipale Viestintäpäällikkö |
Osa uutiskirjeen vastaanottajista on poimittu Koulutus.fi:n sekä Suomen Asiakastieto Oy:n rekistereistä kriteerinä HR-vastaavat ja esimiehet.
Jos haluat poistua Koulutus.fi:n uutiskirjeen jakelusta, klikkaa alla olevaa linkkiä. |
|
|
|
|