|
Kursseja, koulutusneuvontaa ja ajankohtaisasioita työelämässä mukana oleville. | | | Tehokasta valmennusta työelämään Tuloksekas ajanhallinta -koulutuksessa 15.9. saat konkreettista apua arjen työkuorman hallintaan. Koulutuksessa keskitytään menetelmiin, joiden avulla saat kaaoksesta otteen ja järjestyksen. Tunne itsesi ja johda itseäsi -valmennus 6.10. tarjoaa oikeaa osaamista todelliseen menestykseen työelämässä.
Tee päätös nyt, ilmoittaudu ja kehity! Tutustu myös muihin Completon valmennuksiin.
| | | | Työsuhdepäivät Haikossa 17.–18.11. Hr- ja työsuhdeasioista vastaava, tule mukaan ajankohtaisseminaariin, jossa käsitellään tuoreet lakimuutokset, henkilötietojen käsittely, eläkeuudistuksen keskeiset asiat, keinot puuttua työntekijän alentuneeseen työkykyyn ja verohallinnon uudet ohjeet.
Asiantuntijoina lakimiehet Kati Mattinen ja Minka Hauta-aho, johtaja Nikolas Elomaa sekä ylitarkastaja Sari Wulff.
| | | | Lean Six Sigma Black Belt -koulutus Haluatko saavuttaa huippupalvelukyvyn virheettömillä ja luotettavilla tuotteilla? Tarvitsetko oppia tilastollisten menetelmien hyödyntämisestä reaalimaailmassa? Lean Six Sigma -koulutusohjelmalla saat konkreettisia parannuksia ja hyötyjä. Leanin avulla työt ja prosessit nopeutuvat ja Six Sigman avulla työt ja prosessit paranevat. Koulutus alkaa Lahdessa 17.10.2016.
| | | | | | | | | | | | Kiitos kesäkuun kysymykseen vastanneille! Heinäkuussa kuukauden kysymys oli tauolla, joten tässä vaiheessa kiitämme kesäkuun kysymykseen vastanneita! Kysyimme, kuinka usein teet etätöitä. Vastausten perusteella etätöiden tekeminen on melko harvinaista. Suurin osa vastanneista, 40,54 %, työskentelee etänä muutaman kerran kuukaudessa. Toiseksi suurin vastaajaryhmä, 27,03 %, tekee etätöitä harvoin tai ei koskaan.
Tässä kuussa kysymme, koetko voivasi vaikuttaa omaan työhösi. Ovatko esimerkiksi työaikasi ja -olosuhteet joustavat? Ovatko työtehtäväsi tiukasti ennalta määrätyt ja niissä on vähän liikkumavaraa? Vai ovatko ne väljät, ja voit vaikuttaa työtehtäviesi sisältöön?
» Vastaa kuukauden kysymykseen | | |
|
|
|
|