Tiedote 15.6.2020

MBA-stipendi jaetaan ensimmäistä kertaa

MBA-stipendi jaetaan nyt ensimmäistä kertaa – Aalto EE ja koulutus.fi tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden

Aalto University Executive Education (Aalto EE) myöntää stipendin, jolla halutaan tukea kunnianhimoisen ja motivoituneen osaajan kykyä kehittää ja johtaa organisaatioita innovatiivisella ja vastuullisella tavalla. Stipendi kattaa Aalto MBA for Executives -ohjelmaan osallistumisen (arvo 37 800 euroa). Stipendiä voi hakea 16.8.2020 saakka, ja stipendin saaja valitaan marraskuussa 2020. Opinnot alkavat tammikuussa 2021.

Aalto MBA for Executives on kansainvälisesti tunnustettu huippuohjelma, joka tarjoaa mahdollisuuden hankkia alan parasta osaamista. Ohjelmalla on ns. Triple Crown Accreditation eli kolme arvostetuinta yliopistoille myönnettävää akkreditointia, jotka on myönnetty vain 0,5 prosentille maailman kauppakorkeakouluista: AACSB, AMBA ja EQUIS.

– Stipendin saajaksi etsimme henkilöä, jolta löytyy jo runsaasti kokemusta, mutta myös intoa vahvistaa omaa osaamistaan ja halua oppia uutta. Etsimme kandidaattia, jolta löytyy syvyyttä ja sielukkuutta, kertoo Aalto EE:n Associate Business Area Director Katri Koivula.

MBA-stipendiä tullaan markkinoimaan koulutushakuportaali koulutus.fi:n kanavissa.

– Tässä on nyt tarjolla ainutlaatuinen mahdollisuus päästä suorittamaan Aalto EE:n arvostettu ja laadukas tutkinto-ohjelma. Toivomme löytävämme runsaasti potentiaalisia hakijoita, jotta stipendi saadaan ohjattua parhaalle mahdolliselle kandidaatille, sanoo koulutus.fi:n Communications Manager Emma Niemi.

Stipendin saajan täytettävä tietyt vaatimukset

Stipendi on suunnattu henkilölle, jolla on vähintään alempi korkeakoulututkinto ja kolmen vuoden työkokemus valmistumisensa jälkeen. Lisäksi hakijalta edellytetään hyvää englannin kielen taitoa. Stipendin saadakseen hakijan tulee olla asunut Suomessa vähintään 24 kuukauden ajan ja hänen on kyettävä aloittamaan opinnot tammikuussa 2021.

Stipendin saajan valitsee stipenditoimikunta, joka koostuu Aalto EE:n asiantuntijoista, Aalto-yliopiston professorista, ohjelman alumnista/alumneista ja koulutus.fi:n edustajista.

Viimeinen hakupäivä on 16.8.2020. Lisätietoja ja hakulomake löytyvät täältä. Hakijat voivat halutessaan kysyä lisätietoja ohjelmasta 15.6.–3.7. välisenä aikana tai 27.7. lähtien puhelimitse +358 10 837 3852 tai sähköpostitse aaltombastipendi@aaltoee.fi (4.7.–26.7. lähetettyihin sähköposteihin vastataan 27.7. jälkeen).

Lisätietoja:

Katri Koivula, Associate Business Area Director, Aalto EE

katri.koivula@aaltoee.fi / +358 50 4680282

Emma Niemi, Communications Manager, koulutus.fi

emma.niemi@koulutus.fi / +358 400 606 170

Aalto University Executive Education tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostetuinta laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Koulutus.fi on koulutusten hakuportaali, joka yhdistää koulutusta etsivät ja sitä tarjoavat tahot. Sivustolla voi etsiä, vertailla ja löytää itselleen sopivia koulutuksia. Sivustolla vierailee vuodessa noin 630 000 uniikkia kävijää. Koulutus.fi on osa kansainvälistä Educations Media Group -konsernia, joka on alan johtava toimija Pohjoismaissa.

Lataa pääkuva