Tule mukaan Webinaaripäivään!

Webinaaripäivässä pääset osallistumaan maksutta asiantuntijoiden vetämiin webinaareihin ja oppimaan uutta!

koulutus.fi:n Webinaaripäivä

Webinaaripäivässä pääset osallistumaan maksutta asiantuntijoiden vetämiin webinaareihin ja oppimaan uutta. Tilaa uutiskirjeemme ja saat tiedon ilmoittautumisen avautumisesta sähköpostiisi!

Ohjelma

Webinaaripäivässä on mukana eri aiheita käsitteleviä webinaareja ja kukin webinaari on kestoltaan 30-40 minuuttiia. Ohjelma pyritään sommittelemaan aamuun ja aamupäivään – tiiviiksi ja tehokkaaksi, jotta voit osallistua haluamiisi webinaareihin vaikka työskentelyn lomassa. Ohjelma julkaistaan tällä sivulla seuraavan Webinaaripäivän lähestyessä. Pysy kuulolla! Voit myös lähettää meille aihetoiveita info@koulutus.fi.

Ilmoittaudu Webinaaripäivään

Ilmoittautuminen avautuu tällä sivulla noin kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.

Osallistuminen

Webinaarit toteutaan suorina lähetyksinä. Kunkin webinaarin kesto on noin 30-40 minuuttia, sisältäen luennon ja kysymysosion. Voit esittää kysymyksiä asiantuntijoille chatin kautta. Liittyminen webinaareihin tapahtuu kätevästi omalta laitteelta.

Osallistumislinkit lähetetään kaikille ilmoittautuneille sähköpostitse.

Osallistumiseen tarvitset tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on Zoom-sovellus sekä internetyhteys. Kuulokkeiden käyttö on suositeltavaa. Osallistuminen on ilmaista.

Menneet tapahtumat

Webinaaripäivän 10.12.2021

Tuula Kiuru-Ahvonen

Luotain Consulting Oy

Tuula on ollut työelämässä 35 vuotta monenlaisissa tehtävissä: työntekijänä, päällikkönä, esimiehenä, johtajana, yrittäjänä, hallituksissa ja johtoryhmissä. 2013 lähtien hän on toiminut Luotaimessa johdon, esimiesten ja työyhteisöjen valmentajana, työnohjaajana ja kouluttajana. Hän on erittäin pidetty valmentaja, työnohjaaja ja coach.

Benjamin Javne

Marckwort

Benjamin Javne (KTM) on kokenut ja pidetty kouluttaja, jolla on yli 10 vuoden kokemus asiakaspalvelijoiden kouluttamisesta ja asiakaspalvelun kehittämisestä. Hänen erikoisosaamistaan on kirjallinen asiakaspalvelu. Javnella on pitkä kokemus asiakaspalvelun kehittämisestä eri alojen organisaatioissa ja hän on kirjoittanut kirjan Sujuvaa asiakaspalvelua sähköpostitse.

Emilia Rautiainen ja Noora Uitto

Love it Valmennus

Emilia Rautiainen on kannustava, inspiroiva ja aikaansaava itsensä johtamisen valmentaja ja tinkimätön naisjohtaja, joka vahvalla businesskokemuksellaan ja luovalla kehittämishalullaan on luotsannut monta erilaista tiimiä ja organisaatiota menestykseen. Noora Uitto on vuorovaikutustaidoilla oivalluttava itsensä johtamisen valmentaja sekä palvelumyynnin ja avainasiakkuuksien johtamisen mestari. Hän on jalostanut oppinsa ja kokemuksensa menestyksekkäästi lukuisten tiimien ja asiakkaiden käyttöön.

Asiatalo

Janne Nummela

Asiatalo

Asiatalon yrittäjä ja pääkouluttaja Janne Nummela on pitkän linjan ammattilainen viestinnän toteuttajana ja  kouluttajana. Jannen laaja kokemus takaa onnistuneen koulutuksen, oli kyseessä kohdennettu yrityskoulutus, yksityistunti tai tarjonnassa oleva avoin etäkoulutus.

Webinaaripäivän 23.9.2021asiantuntijat

Nenne Amnell

Tiimicoach, työyhteisöpedagogi, onnistumisen mahdollistaja
Algu Oy