Käytä Citrix-ohjelmistoja tehokkaasti

Hyödynnä Citrixin ratkaisuja tehokkaasti  Citrix tuo yrityksen käytössä olevat resurssit mihin tahansa internetiin kytkettyyn työasemaan. Kustannussäästöjä yritykselle tuo mm. se, että Citrixin ohjelmistoilla voidaan säästää siinä, ettei laitteistoa tarvitse uusia koko ajan.
Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta, tee Uusi haku

Citrixin ohjelmistot helpottavat yrityksen arkea

Citrix tarjoaa palvelin- ja työasemavirtualisointiratkaisuja, verkkoratkaisuja, verkkoratkaisuja, software-as-a-service -palveluja ja pilvipalveluita. Citrix toimittaa ohjelmistojaan on-demand-palveluna. Yksilöllisten ratkaisujen avulla yritys saa parhaimman hyödyn irti virtualisoinnista.

Virtualisoinnin hyödyt:

• keskittäminen ja hallinnointi
  • uusien sovellusten käyttöönotto
  • liiketoiminnan jatkuvuus vikatilanteissa
  • tietoturvallisuus
  • käyttäjien liikkuvuus
  • päätelaitekustannuksien vähentäminen.

Turvaa etätyöskentely Citrixin ohjelmistoilla

Etätyöskentely on nykyään hyvin yleistä ja tarpeellista eri yrityksissä. Kaukana olevan työntekijän työtä helpottaa se, että ei tarvitse lähteä työpaikalle, vaan voi tehdä töitä missä ikinä haluaakin. Etätyön mahdollistaminen vaatii kuitenkin sen, että kaikki tarvittava tieto on nopeasti saatavilla tietoturvaa uhkaamatta.

Virtualisoinnilla voidaan ehkäistä monia etätyöskentelyn uhista. Virtuaalikone ei hajoa, sitä ei voida varastaa eikä siellä oleva tieto häviä koskaan lopullisesti. Maantieteelliset etäisyydet häviävät ja voit jakaa suuriakin määriä tiedostoja muiden kanssa.

Tietoturvariskit kasvavat yhteistyökumppanien tai työntekijöiden toimiessa ulkomailla, koska tällöin näitä yrityksen ulkopuolisia henkilöitä ei voida valvoa. Ulkopuolisten henkilöiden rajoittamaton pääsy tietoihin on virtualisoinnin yksi suurimmista riskeistä. Citrixin ohjelmistojen koulutuksella varmistat, että osaat taata eri käyttäjille oikeanlaisen pääsyn työssä tarvittaviin palveluihin.

Citrixin ohjelmien erot muihin vastaaviin nähden

Citrixin ohjelmat ovat suunniteltu erilaisten yritysten tarpeisiin. Ohjelmia löytyy pienten yritysten ja vain muutamien henkilöiden käyttöön sekä vastaavasti on olemassa ohjelmia myös suurempien yritysten tarpeisiin.

Citrixin etuna on sen tehokkuus. Kaikki sen toiminnot tapahtuvat palvelimella, joten se vaatii toimiakseen vain vähän tiedonsiirtokapasiteettia.

Citrixin ohjelmistot eroavat osittain muista virtualisointiohjelmistoista. Yrityksen läheinen yhteistyö Microsoftin kanssa takaa Citrixin ja Microsoftin tuotteiden yhteensopivuuden. Jos yritykselläsi siis on useita Microsoftin tuotteita käytössä, kannatta hankkia myös Citrixin ohjelmistot.