Medialle

Medialle koulutus.fi

koulutus.fi kokoaa yhteen osaamisen kehittämisen palveluja sekä ajankohtaista koulutus- ja kurssitarjontaa. Tarjoamme Suomen kattavimman hakupalvelun työelämässä kehittymään pyrkiville, maksutta.

Ota yhteyttä meihin saadaksesi tilastoja / informaatiota esimerkiksi seuraavista aiheista:

• Suositut koulutusmarkkinasegmentit
  • Miten koulutuksia etsitään
  • Kasvavat ja suosiotaan menettävät koulutusaiheet
  • Kouluttautumiseen liittyvät demografiset trendit
  • ym.

Yhteys

Emma Niemi, Communications Manager
Puh. +358 400 606 170
Email:  emma.niemi@koulutus.fi / info@koulutus.fi

Tiedotteet

2021

3.5.2021 MBA-stipendi mahdollisti Matleena Aarikalliolle MBA-opinnot – nyt Aalto EE ja koulutus.fi etsivät uutta stipendiaattia

25.10.2021 Humanitaarisen avun ammattilaiselle Kaisa Kannukselalle vuoden 2022 MBA-stipendi

2020

15.6.2020 MBA-stipendi jaetaan nyt ensimmäistä kertaa – ainutlaatuinen mahdollisuus hakeutua Aalto MBA for Executives -ohjelmaan!

2.11.2020 Ensimmäistä kertaa jaettavan MBA-stipendin saajaksi valittu Matleena Aarikallio – merkittävällä stipendillä tuetaan vastuullista johtamista