Tiedote 3.5.2021

Matleena Aarikallio on päässyt aloittamaan MBA-opinnot kotoa käsin

MBA-stipendi mahdollisti Matleena Aarikalliolle MBA-opinnot – nyt Aalto EE ja koulutus.fi etsivät uutta stipendiaattia

Aalto EE ja koulutus.fi jakoivat viime syksynä ensimmäistä kertaa MBA-stipendin, joka myönnettiin oululaiselle Matleena Aarikalliolle. Nyt haussa on jälleen kokenut osaaja, joka haluaa viedä osaamisensa uudelle tasolle ja tavoittelee työnsä kautta laajempaa yhteiskunnallista vaikuttavuutta. Stipendi kattaa Aalto MBA for Executives -ohjelmaan koko osallistumisen (arvo 37 800 euroa). Stipendiä voi hakea koulutus.fi-sivustolla 13.6.2021 saakka, ja stipendin saaja valitaan lokakuussa 2021.

– Haluamme tukea stipendillä henkilöä, joka pyrkii työssään laajempaan yhteiskunnalliseen vaikuttavuuteen. Ohjelman suorittavilla henkilöillä on keskimäärin 12 vuoden työkokemus, joten etsimme kokenutta osaajaa, sanoo Aalto EE:n Associate Business Area Director Katri Koivula.

– Viime vuonna stipendiä haki reilut 150 henkilöä. Haussa erottuvat varmasti tänäkin vuonna ne hakijat, joille vastuullisuus ja kestävä kehitys ovat tärkeitä arvoja ja joilla on vahva motivaatio päästä suorittamaan opinnot. On ollut valtavan hienoa seurata, miten Matleenan MBA-matka on alkanut, sanoo koulutus.fi:n viestintäpäällikkö Emma Niemi.

Matleena Aarikallio rohkaisee kaikkia kiinnostuneita hakemaan

Matleena Aarikallion MBA-opinnot alkoivat tammikuussa 2021. Hän kehottaa kaikkia ohjelmasta kiinnostuneita hakemaan stipendiä ja ryhtymään hakuprosessiin.

– MBA-tutkinto on täydellinen yhdistelmä tiukkaa asiaa, konkreettisia esimerkkejä ja tärkeitä kestävän kehityksen teemoja. Tämä on omassa elämässäni todella ainutlaatuinen ajanjakso, kun saan keskittyä täysillä opintoihin. Olen todella kiitollinen tästä mahdollisuudesta, sanoo Startup Refugees -yhdistyksen Pohjois-Suomen aluepäällikkönä toimiva Aarikallio.

koulutus.fi seuraa Matleenan matkaa stipendin vastaanottamisesta aina valmistumiseen saakka. Täältä voit lukea Matleenan ajatuksia opintojen alkamisesta ja täältä stipendin vastaanottamisesta.

Haku auki 13.6.2021 saakka

MBA-stipendihaku on auki 30.4.–13.6.2021. Stipendin saaja valitaan lokakuussa 2021, ja opinnot alkavat vuoden 2022 tammikuussa. Lisätietoja stipendin kriteereistä ja hakulomake löytyvät täältä. Hakijat voivat halutessaan kysyä lisätietoja ohjelmasta puhelimitse +358 10 837 3852 tai sähköpostitse aaltombastipendi@aaltoee.fi.

Lisätietoja:

Katri Koivula

Associate Business Area Director, Aalto EE

katri.koivula@aaltoee.fi / +358 50 468 02 82

Emma Niemi

Viestintäpäällikkö, koulutus.fi

emma.niemi@koulutus.fi / +358 400 606 170

Aalto MBA for Executives on käänteentekevä liikkeenjohdon ohjelma kokeneille asiantuntijoille ja johtajille, jotka haluavat laajentaa urakehitysmahdollisuuksiaan sekä uudistaa kykyään kehittää ja johtaa liiketoimintaa innovatiivisella ja vastuullisella tavalla.

Aalto University Executive Education tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostetuinta laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

koulutus.fi on koulutusten hakuportaali, joka yhdistää koulutusta etsivät ja sitä tarjoavat tahot. Sivustolla voi etsiä, vertailla ja löytää itselleen sopivia koulutuksia. koulutus.fi on osa kansainvälistä Educations Media Group -konsernia, joka on alan johtava toimija Pohjoismaissa.

Lataa Matleena Aarikallion kuva

Lataa MBA-stipendikuva