Oraclen ohjelmistojen koulutuksilla tietokantataituriksi

Hallitse Oraclen ohjelmistot ja edistä yrityksenne ICT-osaamista Oraclen tietokannat ja järjestelmät ovat yritysmaailman käytetyimpiä ohjelmistoja. Lukuisilla tuotteillaan ja palveluillaan yritys tähyää yhä useammille aloille, joten sen ohjelmistojen osaaminen kannattaa. Opi Oraclen ohjelmistojen koulutuksissa hallitsemaan yrityksellesi ensiarvoisen tärkeää tietoa turvallisesti ja tehokkaasti.

Oraclen ohjelmistojen koulutukset opettavat yritystietokantojen taituriksi

Oracle on Microsoftin ohella yksi merkittävimpiä ohjelmistoyhtiöitä. Erityisesti Oracle on alansa maailmanlaajuisia johtajia yritysten tietokanta-, toiminnanohjaus-, asiakkuudenhallinta- ja liiketoimintatiedonhallintajärjestelmillään. Koska yhtiön oletetaan laajentavan toimintaansa yhä useammalle liiketoiminnan alalle, on sen ohjelmisto-osaamisesta entistä enemmän hyötyä yritysmaailmassa.

Tietokannoissa ja tiedonhallintajärjestelmissä liikutetaan yrityksille erityisen tärkeitä tietoja. Siksi niiden pääkäyttäjillä ja tukihenkilöillä tulee olla hyvät ja päivitetyt tiedot esimerkiksi järjestelmien muuttuvista tietoturvaominaisuuksista tai vaikkapa transaktioteknologiasta.

Koulutukset keskittyvät mm. Oraclen tietokantoihin ja asiakkuudenhallintaohjelmistoihin

Oraclen ohjelmistojen koulutusta on tarjolla monipuolisesti sen useaan toimialaan liittyen. Kurssit opastavat tietokantojen uusimpien versioiden,11g:n ja 12c:n, hallintaan ja uusiin ominaisuuksiin. Lisäksi koulutusta on tarjolla tietokantojen työkalujen ja sovellusten käyttämiseen ja luomiseen. Kursseilla voi oppia asiakkuudenhallintajärjestelmän luomista ja vaikkapa tietokantojen hallintasovelluksia.

Oraclen ostaessa joitakin vuosia sitten Sun Microsystemsin, yksi maailman käytetyimmistä relaatiotietokantaohjelmistoista MySQL, tietokannoissa käytettävä Java-alusta ja Solaris-käyttöjärjestelmä siirtyivät yrityksen hallintaan. Tutustu myös näiden ohjelmistojen koulutuksiin.

Oracle tietokannan funktioihin ja sovelluskehitykseen tarvitaan puolestaan ohjelmointikielten kuten SQL:n, PL/SQL:n ja Javan osaamista.

Oraclen tekniset koulutukset hyödyttävät muun muassa:

• tietokantojen pääkäyttäjiä
  • suunnittelijoita
  • sovelluskehittäjiä
  • lomakekehittäjiä
  • teknisiä konsultteja.

Ratkaisuja asiakastyytyväisyydestä analyyseihin

Oraclella on lisäksi eri sovelluksia, palveluita ja pilvipalveluita yrityksen työvälineiksi vaikkapa asiakastyytyväisyyttä, hankintaketjuja ja HR:ää palvelemaan. Oracle Business Intelligence Foundation Suite on kattava alusta esimerkiksi yrityksen analyysejä ja raportointia varten. Niinpä koulutukset hyödyttävät esimerkiksi analyytikkoja, myyjiä tai projektipäälliköitä.

Oraclen tuottamiin palveluihin kuuluu myös konsultointi ja Oracle University -koulutuspalvelu, joita ohjelmistojen koulutukset hyödyntävät.

Oraclen koulutuslistaan