🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Moderni rekrytointimarkkinointi

Eduhouse Oy, Verkossa
Kesto
1,5 tuntia
Hinta
290 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
3 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
1,5 tuntia
Hinta
290 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
3 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 290 EUR + alv 24 % / osallistuja

Moderni rekrytointimarkkinointi

Eduhouse Oy

Miten tavoittaa oikea kohderyhmä? Miten automatisoida osan rekrytointiprosessista? Miksi työnantaja- ja työntekijäbrändäys on niin tärkeää? Miten rakennan rekrytointimarkkinointisuppilon alusta loppuun kustannustehokkaasti?

Rekrytointimarkkinointi on yhä tärkeämpi työkalu huippuosaajien houkuttelemisessa ja kilpailukyvyn säilyttämisessä. Nykyaikaiset strategiat keskittyvät vahvan brändin rakentamiseen, tehokkaiden taktiikoiden hyödyntämiseen ja uusimpien teknologioiden omaksumiseen.

Tässä koulutuksessa tutustutaan rekrytointimarkkinoinnin saloihin työntekijäkokemuksen kehittämisen työkaluna.

Tavoite

  • Ymmärtää rekrytointimarkkinoinnin tärkeys nykyisillä työmarkkinoilla.
  • Tutustua nykyaikaisiin strategioihin työnantaja- ja työntekijäbrändin kehittämiseksi.
  • Toteuttaa tehokkaita taktiikoita rekrytointisuppilon läpi, ehdokkaiden houkuttelemisesta palkkaukseen
  • Hyödyntää teknologiaa ja automatisointia virtaviivaistamaan rekrytointiprosessia.

Koulutuksen sisältö

Miksi rekrytointimarkkinointi on tärkeää?

Brändin rakentaminen

Työnantajabrändäys: Organisaatiokulttuurin, arvojen ja ainutlaatuisen myyntivaltin (USP) määritteleminen.

  • Työntekijäbrändäys: Työntekijöiden voiman hyödyntäminen yrityselämän ja aitouden esittelemiseen.

Ehdokkaiden houkutteleminen

Hakijoiden muuttaminen työntekijöiksi

Menestyksen mittaaminen

Teknologia ja automatisointi

  • Tekoäly (AI) rekrytoinnissa: Chatbotit, ehdokkaiden seulonta ja mielipideanalyysi.

Case-tutkimukset ja parhaat käytännöt

Yhteenveto

Vaativuustaso

Taso 3: Kapeat ja syventävät aihealueet, jonkin verran erityiskysymyksiä.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

3 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus sopii henkilöstöhallinnon ja rekrytoinnin ammattilaisille sekä johdolle

Aikataulu

Klo 14.00-15.30

Kouluttaja

Rami Salomaa

  • Euroopan komission markkinointistrategisti
  • Tekoälyn asiantuntija
  • Vaikuttajamarkkinoinnin expertti
  • Henkilöbrändäyksen erikoisosaaja
  • LCF Life Coach® I Ratkaisukeskeinen valmentaja
  • Sosiaalisen median pioneeri
  • Vaikuttamispsykologian opintoja
  • Yli 15 vuoden kokemus digimarkkinoinnista
  • Yli 100 asiakasyritystä
  • Yli 1200 koulutettua henkilöä

Rami on toiminut modernin markkinoinnin parissa yli 15 vuotta. Hän on kouluttanut tuhansia ihmisiä ja satoja yrityksiä. Hän on myös Euroopan komission markkinointivalmentaja ja hänen asiakkainaan on yli 1000000 seuraajan some-vaikuttajia, kansainvälisiä pörssiyhtiöitä, pienyrittäjiä ja myös yksityishenkilöitä.

Viimeisen vuoden ajan hän on tutkinut ja toteuttanut tekoälyä markkinoinnissa. Hänen otteensa valmennuksissa on helposti ymmärrettävä ja käytännönläheinen.

Kustannukset

290 € + alv

Eduhouse somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Moderni rekrytointimarkkinointi? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Eduhouse Oy
Leppäsuonkatu 9
00100 Helsinki

Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla 

Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...

Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu