Vinkkejä palautteen antamiseen
Palautteenanto puhututtaa aina; esihenkilöille se lienee yksi haastavimpia johtamistehtäviä.
Työelämässä oman pomon palaute on työntekijälle erittäin tärkeä osa työssä motivoitumista. Palaute on keskeinen osa elämää ja selviytymistä – ilman sitä on mahdoton elää.
Kaikille meille on elintärkeää saada tekemästään työstä ja toiminnastaan palautetta - työntekijästä ylimpään johtoon saakka. Jokaisella on vastuu siitä, millaista palautekulttuuria työpaikalla viljellään. Itse voi yrittää vaikuttaa siihen, paljonko palautetta saat.
Koulutuksen hyödyt
- Tiedostat, miksi palautteen antaminen on erittäin tärkeää
- Saat vinkkejä palautteen antamiseen
- Opit antamaan korjaavaa palautetta ratkaisukeskeisesti
- Opit ottamaan palautetta vastaan
Seuraavat toteutukset
Aikataulu
8.50
Etäyhteyden avaaminen
9.00
Vinkkejä palautteen antamiseen
- Miksi palautteen antaminen on tärkeää?
- Onnistunut palautetilanne
- Korjaava palaute: Miten teen sen ratkaisukeskeisesti?
- Palautteen vastaanottaminen: Miten hyväksyn kehun ja kritiikin?
- Oma kehittyminen: Askeleet paremmaksi ihmisten kohtaajaksi
Ratkaisukeskeinen valmentaja Riikka Pajunen, Montevista Oy:
12.00
Tilaisuus päättyy
Kouluttaja
Riikka Pajunen, Ratkaisukeskeinen valmenaja, Montevista Oy
Kustannukset
Jäsenetuhinta 450,00 €(+alv 24 %, 108,00 €)
Hinta 600,00 €(+alv 24 %, 144,00 €)
Kauppakamarin Koulutus somessa
Ota yhteyttä
Suomen monipuolisin ajankohtaiskouluttaja
Helsingin seudun kauppakamari järjestää vuosittain noin 250 ajankohtais- ja täydennyskoulutusta. Monipuolisesta tarjonnasta löydät vaihtoehtoja koko henkilöstölle. Aiheita ovat muun muassa johtaminen ja esimiestyö, henkilöstö- ja taloushallinto, myynti, markkinointi ja viestintä sekä julkiset palvelut ja juridiikka. Koulutusten pituudet vaihtelevat brunssiseminaareista laajempiin valmennuskokonaisuuksiin...
Lue lisää kouluttajasta Kauppakamarin Koulutus ja katso koulutustarjonta täältä