Arvioinnit aiheesta Asiakaspalvelutaidot: Tyytymättömän asiakkaan kohtaaminen
Keskiarvo: 5
Perustuu 4 arviointiin
Kirjoita arviointi
Arvioinnit julkaistaan arviointikäytäntömme mukaisesti.
04 huhti 2014
04 huhti 2014
Mielestäni kouluttaja oli aivan ihana ja koulutus hyvä. Eteenpäin mentiin hyvässä vauhdissa ja koulutuksesta on varmasti apua työssämme.
04 huhti 2014
Koulutus yllätti positiivisesti. Paitsi että se oli oikeasti hyödyllinen ja antoi todellisia työkaluja vaativiin asiakaspuheluihin (lyhyydestään huolimatta), oli myös vetäjän hy...
04 huhti 2014
Hyvät eväät jatkaa asiakaspalvelutilanteita
Näyttää 1-4 arviointia 4 tuloksesta
Ennakko odotuksia parempi koulutus. Koulutus oli todella hyvä.