🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan

Kesto
3 tuntia
Hinta
350 EUR + alv 24 % (yht. 434 EUR)
Seuraava toteutus
15 elokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 5.8.2024
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3 tuntia
Hinta
350 EUR + alv 24 % (yht. 434 EUR)
Seuraava toteutus
15 elokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Viimeinen ilmoittautumispäivä
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 5.8.2024
Toteutustapa
Tilauskoulutus, Etätoteutus
Koulutuskieli
suomi
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan - työntekijät näyttävät peukaloa

Kohtaa tyytymätön asiakas onnistuneesti

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksessa käydään läpi käytännön esimerkein ja harjoituksin, miten vaativat ja haasteelliset asiakaspalvelutilanteet käännetään molempien voitoksi.

Vaativat asiakaspalvelutilanteet hallintaan -koulutuksen sisältö:

  • Mistä vaativat tilanteet johtuvat ja miten niitä voi vähentää
  • Keinoja vaativien asiakaspalvelutilanteiden hallintaan
  • Asiakkaan havainnointi ja huomioiminen
  • Vuorovaikutustaitojen ja ihmistuntemuksen kehittäminen
  • Asenteen merkitys asiakaspalvelussa
  • Tietoisuus omasta toiminnasta paineen alla
  • Keinoja työssä jaksamiseen

Kysy myös yrityksellesi räätälöityä koulutusta.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

15 elokuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa
  • suomi
  • Viimeinen ilmoittautumispäivä: 5.8.2024

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Verkossa
  • suomi

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille asiakaspalvelijoille, jotka haluavat kehittyä työssään ja oppia miten kohdata tyytymätön asiakas. Kurssi sopii hyvin esimerkiksi asiakaspalvelijoille, jotka ottavat vastaan reklamaatioita tai joutuvat tekemisiin ärtyneiden asiakkaiden kanssa.

Kouluttaja

Susanna Sankala. Kokenut oppimisen johtaja, verkko-oppimisen asiantuntija sekä innostava oppimisen tulevaisuuden puolestapuhuja.

"Olen innostava ja hyvin käytännönläheinen kouluttaja. Kursseillani on tärkeää, että jokainen saa konkreettisia vinkkejä työpaikkaansa mukaan vietäväksi. Kerron paljon esimerkkejä, koska ne auttavat hahmottamaan vuorovaikutustilannetta eri näkökulmista. Pyrin myös siihen, että meillä on oikein mukava kurssipäivä yhdessä."

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä


reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Marckwort Koulutusyhtiöt
Keilaranta 10 E
02150 Espoo

Marckwort Oy – Yrityksesi paras koulutuskumppani

Marckwortin asiantuntijoiden avulla parannat vuorovaikutusta yrityksesi sisällä ja asiakkaittesi kanssa, toteutat koulutukset jotka vastaavat nykypäivän vaatimuksia ja löydät ratkaisuja monikielisen viestinnän haasteisiin. Marckwortin laaja kokemus, monipuolinen osaaminen ja vuorovaikutukselliset koulutusmenetelmät auttavat yritystäsi menestymään.  Koulutustemme ja tutkimuspalveluidemme avulla tehostat henkilökuntasi vuorovaikutusta...

Lue lisää kouluttajasta Marckwort Koulutusyhtiöt ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu