Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt
Myynti ei vedä, laskutus sakkaa, puhelinpalvelu puuroutuu, asiakkaat odottavat, potilaat ruuhkauttavat aulan ja virheitä selvitellään yömyöhälle. Häiriökysyntää on enemmän kuin oikeaa työtä ja imu puuttuu!
Palvelun Lean Six Sigma Green Belt kurssi on suunniteltu osumaan palveluprosessien kehittämisestä kiinnostuneiden organisaatioiden ja ihmisten osaamistarpeisiin. Palvelu on tässä määritelty ei teolliseksi tuotannoksi, kuten laskutus, myynti, asiakaspalvelu, terveydenhuolto tai markkinointi.
Koulutuksen kuvaus:
Paranna palveluasi ja vähennä ongelmia
Jos ongelmasi on alhainen työn tehokkuus, huono palveluaste, tyytymättömät asiakkaat, pitkät jonot, myynnin lasku tai tökkivät virtaukset, on tarve parannukselle ilmeinen!
Prosessien parantaminen on monessa organisaatiossa lähes tuntematon käsite ja sekoittuu yksittäisten tapausten selvittämiseen. Lean Six Sigma DMAIC -menetelmä tuo prosessien parantamiseen systemaattista otetta ja rakennetta, joilla parannus on mahdollista toteuttaa onnistuneesti vähentäen vaihtelua, virheitä ja häiriökysyntää.
Palvelumaailman oma kurssi
Palvelun LSS Green Belt -kurssilla perehdytään Lean Six Sigma DMAIC ongelmanratkaisumalliin ja siihen liittyvien ajatusmallien, teorioiden, työkalujen ja tekniikoiden sisäistämiseen palveluorganisaatioiden näkökulmasta käytännönläheisesti. Kurssilla on huomioita palveluiden erityispiirteet niin esimerkkien, kuin menetelmien painotusten suhteen. Kurssin sisältöä on laajennettu yhdellä kurssipäivällä kattamaan laajemman prosessien analyysimenetelmien käsittelyn, sekä palveluprosesseissa parhaiten soveltuvien tilastollisten menetelmien erityispiirteitä.
Projektista käytännön oppia
Kurssilla osallistuja soveltaa opittua omaan projektityöhönsä lähijaksojen välillä. Tämä hyväksi koettu ja kansainvälisestikin poikkeuksellinen malli mahdollistaa oppimisen käytännön kautta ja takaa että kurssin teoria ei jää periaatteen tasolle tulevaisuutta varten, vaan oppi saadaan heti käyttöön. Kurssilla tehdään lukuisia harjoituksia ja demonstraatioita, sekä opetellaan Minitab -ohjelmiston ja tilastollisen päätöksenteon ja testaamisen saloja.
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Jos haluat lisätietoa aiheesta Palvelusektorin Lean Six Sigma Green Belt, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.Seuraavat toteutukset
Koulutusaika ja -paikka
Koulutuksen ajankohta
Koulutus kestää 10 päivää
1. Jakso: 6.-7.11.2023
2. Jakso: 30.11.-1.10.2023
3. Jakso: 10.-12.1.2024
4. Jakso: 8.-9.2.2024
Final-päivä: 19.4.2024
Kurssipaikka
Sibeliustalo, Lahti tai etäosallistuminen.
Kouluttajat
Matti Pesonen
Kustannukset
3750 euroa + Alv 24 %
Ota yhteyttä
Quality Knowhow Karjalainen Oy sosiaalisessa mediassa
Osaaminen on tämän päivän energiaa
Kaikki Quality Knowhow Karjalainen Oy:n koulutukset ovat tarjolla myös etätoteutuksena tai hybridimallina. Quality Knowhow Karjalainen Oy tarjoaa asiakkailleen koulutusta ja konsultointia tuotteiden ja toimintaprosessien laadunparantamiseen sekä välittää laatutekniikan kirjoja, ohjelmistoja ja demonstraatiovälineitä. Quality Knowhow Karjalainen Oy on perustettu vuonna 1997...
Lue lisää kouluttajasta Quality Knowhow Karjalainen Oy ja katso koulutustarjonta täältä