4,8 (9 Arvioinnit)

Sotetraining

paikassa Reisjärvi (+ 10 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Salus Qualitas Consulting Oy

Sotetraining

Olemme jakaneet koulutus- ja neuvontapalvelumme neljään ajankohtaiseen kategoriaan:

• Tietosuoja ja tietoturva
  • Laatu
  • Kanta-palvelut
  • Kirjaaminen

Tietosuoja ja tietoturva, kanta-palvelut sekä kirjaaminen linkittyvät tiiviisti sosiaali- ja terveysalan rakennemuutokseen, jossa ajankohtaisia teemoja ovat sote-alan digitalisaatio, valmisteilla oleva asiakastietolaki sekä henkilötietojen tietoturvallinen käsittely. Muutos tuo mukanaan myös koulutusvelvoitteita sosiaali- ja terveydenhuollon palveluntuottajille, ja näitä vaatimuksia mukaillen rakennamme myös koulutustarjontaamme.

Sosiaali- ja terveyspalveluiden vaikuttavuus on kansainvälinen megatrendi, johon tartutaan tulevaisuudessa aktiivisesti myös Suomessa. Tämä perustuu ajatukseen, että verorahoitteiselta resurssienkäytöltä tulee edellyttää tehokkuutta ja vaikuttavuutta. Eduskuntaan onkin perustettu vuoden 2020 lopulla sote-asioita edistävä työryhmä, jonka tarkoituksena on omalta osaltaan edistää palveluiden vaikuttavuutta ja näyttöön perustuvaa päätöksentekoa.

Vaikuttavuus ja tiedolla johtaminen linkittyvät tiiviisti laadunhallintaan. Sote-alan laadunhallinta on yksi erikoisosaamisalueistamme, johon olemme kehittäneet mm. TOIMI 5×5 laadunvarmistusmallin ja henkilöstön osaamista tukevan “Laadun aakkoset” – koulutuskokonaisuuden.

Haluatko lisätietoa Sotetrainingin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Sotetrainingin koulutustarjonnasta alla olevasta koulutuslistauksesta. Täyttämällä yhteydenottolomakkeen saat lisätietoa koulutuksista ja voit pyytää tarjousta henkilöstöllesi.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

IT / Tietoliikenne
Tietoturva Kesto Hinta Paikka Alkaa
Opi ja harjoittele tietosuojaa ja tietoturvaa 1,5 tuntia 24 EUR Useita (2)
Tietosuojan perusteet sote-henkilöstölle 1,5 tuntia 23 EUR Useita (2)
Tietoturvasuunnitelma- koulutus 48 EUR Verkossa
Sosiaali- ja terveysala
Kanta-palvelun aakkoset -koulutus 22 EUR Useita (2)
Kanta-palvelun aakkoset ryhmäkoulutus Useita (2)
Kirjaamisen perusteet ryhmäkoulutus Useita (2)
Sote-alan osaava tietosuojavastaava 7 tuntia 80 EUR Verkossa
Tietosuojan perusteet ryhmäkoulutus Useita (2)
Hoitotyö
Kirjaamisen perusteet henkilöstölle 2 tuntia 31 EUR Useita (2)

Salus Qualitas Consulting Oy sosiaalisessa mediassa

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Sotetraining? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Salus Qualitas Consulting Oy
Hylkirannantie 158
85900 Reisjärvi

Puhelin: 00358407330011
www.sotetraining.fi

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,8

Perustuu 9 arviointiin
Kirjoita arviointi
Kepakoti Oy
29 huhti 2024

Koulutus oli erinomainen! Tietoa tuli kattavasti ja erityisesti koulutus herätteli työntekijöitä pohtimaan omaa kirjaustaan sekä siihen liittyvää ammatillisuutta. Tämä oli juuri...

Näytä lisätiedot
Osallistuja
26 huhti 2023

Onpa aihetta osattu käsitellä vastaanottajaystävällisesti!

Koulutukseen osallistunut
26 huhti 2022

Kiitos antoisasta koulutuspäivästä ja keskusteluista!

Sponsoroitu