🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

School of Sales, Verkossa
Kesto
3 tuntia
Koulutuskieli
suomi
Kesto
3 tuntia
Koulutuskieli
suomi
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus

School of Sales

Monet myyjät ovat äärimmäisen kiireisiä, eikä ammattilaisilla ole aikaa osallistua sellaisiin koulutuksiin ja valmennuksiin, joissa käsitellään ylätason teemoja tai trendejä. Monet myyjät odottavat todella konkreettista koulutusta, jossa keskitytään vain kaikista kriittisimpiin asioihin, joita hiomalla saadaan parempia tuloksia. 

Kysymys kuuluukin, mitkä olisivat ne aivan keskeisimmät ja kriittisimmät kohdat myyntiprosessissasi, jotka hiomalla saisit parempia tuloksia aikaiseksi? Mitkä kolme kohtaa määrittävät pitkälti sen, saadaanko kaupallinen yhteistyö alulle vai jutellaanko vain muuten mukavia? 

Näiden kysymysten pohjalta rakennettiin tämä päivän valmennus, joka käsittelee kolmea kriittisintä kohtaa myyntiprosessissa: 
Kontaktointia, Kohtaamista ja Klousaamista. 

Tämä ei tietenkään tarkoita, että muut vaiheet eivät ole olennaisia, mutta näiden kolmen Koon tiimoilta tulee eniten kysymyksiä ja kiinnostusta myyjiltä, koska nämä ovat usein juuri niitä hetkiä, missä tulos todellisuudessa tehdään. 

Agenda

Kontaktointi - Kylmistä kontakteista lämpimiin keskusteluihin

  • Always Be Connecting - Miten rakennat arkeen rutiinin, jolla kontaktoinnista tulee tapa
  • Mitä ottaa huomioon ennen kuin lähdet lähestymään asiakkaita?
  • Miten rakentaa oma lämmin lähestymisviesti, joka resonoi vastaanottajissa
  • Kontaktointiprosessi puhelimessa - sähköpostissa & somessa

Kohtaaminen - myyjän työpaikka on asiakkaan edessä

  • Always Be Helping - mitä asiakkaat odottavat myyjän kohtaamiselta?
  • Miten tavoitteellistaa tapaaminen ja sitouttaa asiakas kohtaamiseen?
  • Miten luoda rakenne, joka huomioi riittävästi asiakkaan tilanteen ja omat tavoitteet
  • Erilaiset asiakkaat - miten luoda jokaisesta kohtaamisesta yksilöllinen ilman tuntien valmistautumista?

Klousaaminen - päätätkö kaupan vai aloitatko asiakassuhteen?

  • Always Be Closing - Miten ymmärtää klousaamisen tavoite oikein, jottet vaikuta tyrkkymyyjältä?
  • Klousaatko kerran vai kahdeksan kertaa? Johdettu ja etenevä myyntiprosessi
  • Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä - miten pyytää päätöstä
  • Mindsetin muutos - kertakauppojen päättämisestä asiakassuhteiden avaamiseen

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Saat valmennuksesta myös tallenteen ja koulutusmateriaalit käyttöösi.

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Tämä etävalmennus sopii hyvin: 

  • tuoreemmalle myyntitalentille, joka haluaa saada keskeisimpien myyntiprosessin kohtien opit heti haltuun.
  • kokeneemmille myyntikonkareille, jotka haluavat päivittää ja kirkastaa omaa myyntitoimintaansa nimenomaan kontaktoinnissa, kohtaamisissa ja klousaamisessa.
  • myynnin vetäjille tai kehittäjille jotka haluavat ottaa parhaita käytänteitä vaikkapa organisaation myynnin pelikirjojen tai toimintamallien päivittämiseksi. 

Aikataulu

12.45 Virittäytyminen ja virtuaaliset päiväkahvit yhdessä Zoomissa
13.00 Valmennus alkaa
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus loppuu

Kouluttaja

Sani Leino on sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattaja ja modernin myyntityön valmentaja. Sani tunnetaan yhtenä sosiaalisen myyntityön (Social Selling) pioneereista Suomessa, jolla on yli 13 vuoden kokemus erilaisista myynnin tehtävistä. Oman yrityksensä Social Company Oy:n kautta hän on ollut valmentamassa tuhansia myyjiä ja asiantuntijoita sadoista eri yrityksistä.

Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling -vaikuttajan joukkoon, minkä lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Syksyllä 2020 Sanilta ilmestyi yhdessä Kert Kennerin kanssa kirjoitettu B2B-myyntiin liittyvä kirja #Myyntikirja, jonka tavoitteena on parantaa kotimaisten myyjien kyvykkyyttä modernissa myyntityössä. Hänet tunnetaan myös #Myyntipodi-podcastin toisena hostina.

Kustannukset

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 249 euroa + alv 24 %.
Hinta muille 299 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kolme kovaa K:ta: Kontaktointi - Kohtaaminen - Klousaus? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
School of Sales
Ratavartijankatu 2
00520 Helsinki

School of Sales – myynnin parhaat osaajat

Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville. Mitä saat: valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat...

Lue lisää kouluttajasta School of Sales ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu