🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

School of Sales, paikassa Helsinki
Kesto
7,5 tuntia
Kesto
7,5 tuntia
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen

School of Sales

Monien tutkimusten mukaan yritysten suurin kasvupotentiaali piilee nykyisissä asiakkuuksissa. Mutta kuinka varmistetaan, että ensin osataan panostaa oikeisiin asiakkaisiin ja sen jälkeen vielä saadaan valjastettua niiden koko potentiaali? Näihin ja moneen muuhun kysymykseen tartutaan tässä koulutuksessa.   

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Agenda

1. Oikeiden asiakkaiden valinta

  • Mitkä ovat kriteerit strategisten asiakkuuksien valinnassa?
  • Konseptien merkitys asiakkuuksien hoitamisessa – amatöörit odottavat inspiraatiota, asiakkuusvastaavat heräävät ja menevät töihin
  • Asiakkaiden luokittelu ja hoitomallit

2. Asiakassuhteen kypsyystason tunnistaminen

  • Hintasuhteesta kohti strategista kumppanuutta
  • Asiakassuhteen kypsyystason arviointi
  • Asiakkaalle tarjottava arvo suhteen eri kypsyystasoilla

3. Asiakassuhteen syventäminen ja kasvattaminen

  • Organisoituminen asiakassuhteen ympärille
  • Sitä saat mitä mittaat – asiakkuuden johtamisen KPI:t
  • Asiakkuuspalaverit osana asiakkuuden johtamista
  • Dialogin eri tasot – strateginen, taktinen, operatiivinen
  • Asiakaskohtaisen taktiikan suunnittelu - #CAP – customer account plan
  • Account Based Selling lisämyynnin tekemisessä ja asiakassuhteen syventämisessä

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Tämä valmennus sopii sekä myyjille, myyntijohdolle, että ylimmälle johdolle ja kaikille, jotka haluavat varmistaa, että yrityksen tärkeimmästä omaisuudesta eli asiakkuuksista pidetään hyvää huolta, myös strategisella tasolla.

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
9.00 Valmennus alkaa
10.30 Kahvitauko
10.45 Valmennus jatkuu
12.00 Lounas
13.00 Valmennus jatkuu
14.30 Kahvitauko
14.45 Valmennus jatkuu
16.00 Valmennus päättyy

Kouluttaja

Kert Kenner on toimitusjohtajana perustamassaan Kenner Company Oy:ssä. Kert on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin valmentajista. Hän on valmentanut ja kehittänyt yli 20-vuotisella urallaan yli 1000 yritystä eri toimialoilta saamaan aikaiseksi parempia myyntituloksia. Kert on myös toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä kirjoittajista ja yhden Suomen kuunnelluimman myyntiin liittyvän podcastin #MYYNTIPODI vetäjistä.

Kustannukset

Suomen Ekonomien, Kaupan liiton ja MMA:n jäsenetuhinta 490 euroa + alv 24 %.
Hinta muille 590 euroa + alv 24 %.

Joka 4. osallistuja on maksuton.
Kysy myös muita ryhmä- ja pakettitarjouksia!

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Strategisten asiakkuuksien kasvattaminen? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
School of Sales
Ratavartijankatu 2
00520 Helsinki

School of Sales – myynnin parhaat osaajat

Suomen Ekonomit ja Kaupan liitto ovat perustaneet School of Sales -myyntikoulun, joka vastaa työmarkkinoiden korkean myyntiosaamisen tarpeeseen ketterästi ja kovalla kunnianhimolla. Myyntikoulu tarjoaa joustavia oppimisen mahdollisuuksia sekä jo työelämässä oleville että työmarkkinoille tuleville. Mitä saat: valmentajina kaikki parhaat myynnin osaajat...

Lue lisää kouluttajasta School of Sales ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu