Vaikuttajamarkkinoinnin koulutukset

Tee markkinointia, joka puhuttelee kohderyhmää

Vaikuttajamarkkinointi auttaa sinua rakentamaan luottamusta ja vahvistamaan brändisi asemaa potentiaalisten asiakkaidesi mielissä. Sukella vaikuttajamarkkinoinnin maailmaan aiheeseen keskittyvässä koulutuksessa!

Usein kysytyt kysymykset

• Vaikuttajamarkkinointi on markkinointistrategia, jossa brändi tai yritys tekee yhteistyötä vaikuttajien eli sosiaalisen median sisällöntuottajien kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnin  tavoitteena on myydä tuotteita tai palveluja tai saada niille lisänäkyvyyttä hyödyntämällä vaikuttajien laajaa seuraajakuntaa ja vaikutusvaltaa.

• Vaikuttajamarkkinointi perustuu vaikuttajien uskottavuuden ja seuraajien luottamuksen hyödyntämiseen. Vaikuttajien seuraajat ovat usein hyvin sitoutuneita, ja luottavat vaikuttajan suosituksiin. Vaikuttajamarkkinoinnissa myös tyypillisesti tavoitetaan kohdeyleisö sosiaalisen median kanavien kautta.