Yammer-koulutukset

Sinustako Yam-mazing?

Yammerilla voit mm. luoda keskusteluja, jakaa tiedostoja, järjestää tapahtumia ja verkostoitua organisaation sisällä. Osallistu koulutukseen ja uppoudu Yammerin maailmaan!

Usein kysytyt kysymykset

• Yammer on Microsoftin tarjoama sosiaalisen median alusta, joka on suunniteltu yrityskäyttöön edistämään organisaation sisäistä viestintää, yhteistyötä ja tiedonjakoa.

Yammer mahdollistaa käyttäjien välisen keskustelun, tiedostojen jakamisen, ryhmien muodostamisen ja sisäisen verkostoitumisen työympäristössä.

• Yammerin käyttötarkoituksia ovat mm. sisäinen viestintä ja keskustelu, yhteistyö ja tiedonjakaminen, verkostoituminen tai ideoiden kerääminen ja innovointi.