Safety Group

Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Safety Group

Turvallisuus on tärkeä sijoitus

Safety Group palvelee vaativissa tarpeissa yritysturvallisuuden, matkustamisen ja henkilökohtaisten turvapalveluiden tehtäväkentällä. Safet Groupin kokemus on kansainvälistä ja käytännönläheistä. Safety Groupin tehtävä on taata turvallisuus silloin, kun kotimaan tai matkustuksen kohdemaan olot ovat epävakaat, turvallisuuteen liittyy riskejä tai kun haluat varmistaa, että sinä, tai yrityksesi työntekijä, voi liikkua työmatkoilla turvallisesti.

Haluatko saada lisätietoa Safety Groupin koulutuksista?

Löydät lisätietoa Safety Groupin koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa suoraan Safety Groupilta täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Turvallisuus Kesto Hinta Paikka Alkaa
Itsepuolustuskoulutus Useita paikkakuntia
Uhkatilannekoulutus Useita paikkakuntia

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Safety Group? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Sponsoroitu