Sisustusakatemia

paikassa Helsinki (+ 6 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Sisustusakatemia

Sisustusakatemia kasvattaa sisustusalan parhaat tekijät

Sisustusakatemia on Suomen suurin sisustuskoulu, josta on valmistunut upea joukko sisustusalan osaajia jo vuodesta 2010 alkaen – Sisustussuunnittelijan ammatillinen koulutus on kattava kokonaisuus, joka antaa sinulle täydet valmiudet sisustussuunnittelijan tehtävissä toimimiseen.

Sisustusakatemia toimii valtakunnallisesti; voit opiskella Helsingissä, Kuopiossa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Sama laadukas sisustussuunnittelijan koulutus on suoritettavissa myös täysin etänä Verkko-Sisustusakatemiassa – vaikka toiselta puolen maailmaa!

Koulutus toteutetaan joustavana monimuoto-opiskeluna, lähipäivien ja etäopiskelun yhdistelmänä; Sisustusakatemiassa voit opiskella työn ohessa opiskelun tapahtuessa arki-iltaisin ja viikonloppuisin!

Sisustusakatemiassa opit erottumaan joukosta ja löydät oman tyylisi - koulutus on luovaa, inspiroivaa ja sopivasti haastavaa ja sisustuspolullasi sinua vievät eteenpäin upeat kouluttajat, alan kokeneet ammattilaiset.

Opiskelijat pääsevät myös suoraan sisäpiiriin vapaaehtoisten yritysvierailujen myötä ja jo opiskelujen aikana voi verkostoitua liittymällä Sisustusosaajiin, Sisustusakatemian sisustusammattilaisten ja alan parhaiden yritysten yhteisöön.

Sisustusakatemia tarjoaa myös kausittain vaihtelevaa lisä- ja jatkokoulutusta, kuten sisustusalalle räätälöidyt Yrittäjyysopinnot, canva-kursseja, instagram-työpajoja tai SketchUp-jatkokoulutusta.

Tule Sisustusakatemiaan ja OPI – INNOSTU – SISUSTA!

Haluatko tutustua Sisustusakatemian koulutuksiin tarkemmin?

Löydät lisätietoa alla olevasta koulutuslistauksesta sekä sivuilta www.sisustusakatemia.fi. Voit myös ottaa suoraan yhteyttä Sisustusakatemiaan täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset - Sisustusakatemia

Rakentaminen / Kiinteistö
Sisustaminen Kesto Hinta Paikka Alkaa
Sisustussuunnittelijan koulutus 2 581 EUR Useita (6) Useita (4)

Seuraa Sisustusakatemiaa Facebookissa

Yhteydenottopyyntö

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Sisustusakatemia? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Yhteystiedot : Sisustusakatemia

Pentagon Design