Kriisiviestinnän koulutukset

Vältä mainehaitat ja viesti selkeästi

Kriisin äärellä ei kannata panikoida, vaan laittaa jäitä hattuun. Miten kriisitilanteessa tulisi viestiä ja miten niistä selviää kuivin jaloin? Varaudu kriisitilanteisiin etukäteen ja osallistu kriisiviestinnän koulutukseen!

Usein kysytyt kysymykset

• Kriisiviestintä on organisaation tai yhdistyksen vastuulla olevaa viestintää poikkeustilanteessa, kuten onnettomuuksissa tai mainekriiseissä. Kriisiviestinnän tavoitteena on hallita tiedon leviämistä, rauhoittaa tilannetta ja säilyttää luottamus sidosryhmiin.

• Kriisiviestintä on tärkeää, koska se auttaa organisaatiota tai yritystä hallitsemaan ja lieventämään kriisitilanteiden vaikutuksia maineeseen, luottamuksen ja liiketoimintaan.