Työnantajamielikuvan kehittämisen koulutukset

Houkuttele tähtityypit tiimiisi

Työantajamielikuvaa kehittämällä voit parantaa organisaationne houkuttelevuutta työmarkkinoilla. Samalla kun houkuttelet lahjakkaita ammattilaisia, lisäät työntekijöiden sitoutuneisuutta. Sukella koulutusten maailmaan!

Usein kysytyt kysymykset

• Työnantajamielikuva on kokonaiskuva, jonka työnantaja heijastaa ulospäin ja joka vaikuttaa työnhakijoiden, työntekijöiden ja muiden sidosryhmien käsityksiin yrityksestä.

• Työnantajamielikuva koostuu useista tekijöistä, joita ovat esimerkiksi yrityksen maine, brändi, työympäristö, palkkaus ja työsuhde-edut, työilmapiiri, mahdollisuudet kehittyä uralla sekä yrityksen arvot ja kulttuuri.

• Työnantajamielikuvaa voi parantaa esim. avoimella ja positiivisella viestinnällä, korostamalla yrityksen vahvuuksia, tarjoamalla houkuttelevia työsuhde-etuja ja mahdollisuuksia kehittyä uralla sekä satsaamalla työympäristön ja työilmapiirin parantamiseen.