Testit työelämän aiheista

Koulutus.fi on koonnut yhteen työelämäaiheisia testejä, Voit testata esimerkiksi millainen johtaja olet tai kuinka hyvin hallitset suomen kielen taidot.

Testaa tietoutesi työelämän ja uralla kehittymisen aiheisiin liittyen! Samalla voit saada tärkeitä vinkkejä testin aiheeseen liittyvistä koulutuksista.

OPPAAT     |    ARTIKKELIT    |     HAASTATTELUT     |    TESTIT

Millainen persoonallisuus sinulla on?

Mikä on persoonallisuustyyppisi?

Oletko hallitsevasti punainen, keltainen, vihreä vai sininen tyyppi? Tämä testi kertoo, mikä väriprofiili kuvaa persoonallisuuttasi parhaiten.

Growth mindset

Growth Mindset – testaa, onko ajattelutapasi menestyksesi tiellä!

Tee testi ja selvitä, ajatteletko kuin Muuttumaton Meri, Kasvun Kalle vai Epäröivä Eppu!

Millainen johtaja olet?

Testaa, millainen johtaja olet

Haluatko pitää ohjakset käsissäsi vai luovutatko mielelläsi alaisillesi vastuuta? Otatko muiden mielipiteet huomioon vai sanotko aina viimeisen sanan? Tee johtajatestimme ja selvitä, millainen johtaja olet.

Tee kielioppitesti

Testaa suomen kielen taitosi

Hallitsetko suomen kieliopin ja oikeinkirjoituksen? Tämä testi kertoo, millä osa-alueella loistat. Oletko oivallinen oikolukija vai hallitsetko yhdyssanat erityisen hyvin? Vai onko jokin osa-alue kehittämisen tarpeessa?

Oletko oikeassa työpaikassa?

Testaa, oletko oikeassa työpaikassa

Vastaa kymmeneen kysymykseen selvittääksesi, oletko oikeassa työpaikassa. Testi on tarkoitettu kaikille työelämässä oleville.

Tee testi

Et kai ole ärsyttävä esimies?

Esimies: Kuinka ärsyttävä sinä olet työpaikalla?

Vastaa kahdeksaan kysymykseen ja saat selville, oletko ärsyttävä esimies. Testin kysymykset koskevat esimiehen tapoja toimia alaisiaan kohtaan.

Millainen alainen olet?

Alainen: Kuinka ärsyttävä sinä olet työpaikalla?

Testissä vastaat kahdeksaan kysymykseen, jotka koskevat erilaisia tapoja toimia työpaikalla. Testin avulla saat selville, kuinka ärsyttävä sinä olet työntekijänä.

Oletko innovatiivinen?

Kannustatko tiimiäsi innovatiivisuuteen?

Testin kysymykset koskevat omia toimintatapojasi edustamasi yrityksen esimiehenä. Testin lopuksi saat tietää, kannustatko alaisiasi innovatiivisuuteen vai pidättekö mieluummin kiinni vanhoista toimintatavoista.

Englannin kielen testi

Puhutko sujuvaa englantia?

Testin kysymykset koostuvat väittämistä liittyen englannin kielen kielioppiin, liiketoimintasanastoon, lyhenteisiin sekä slangisanoihin.

Stressitesti

Ehkäise ja hallitse stressiä!

Tämän testin kysymykset koskevat nykypäivän työelämän suurimpia stressitekijöitä. Jos hallitset stressiin liittyvät faktat hyvin, sinulla on paremmat mahdollisuudet priorisoida ajankäyttösi oikein, menestyä ja nauttia urasta ja elämästä.