Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

GENEROI Development Oy

Tuottavuus ja työhyvinvointi eivät ole toistensa vastakohtia. Päinvastoin!

Generoilla nähdään, että organisaation menestys ei ole sattumaa, vaan seurausta tuottavasta työhyvinvoinnista. Ei myöskään ole sattumaa, että Generoi toimii tiennäyttäjänä yksilöllisen johtamisen ja kestävää suorituskykyä kasvattavan tunnejohtamisen saralla. Generoi on tunnistanut, että tässä ajassa johtamisen tulee päivittyä vastaamaan uusien sukupolvien tarpeita, ja että millenniaalit viitoittavat tien tämän vuosituhannen johtamiselle. Oikein johdettuna organisaatioilla on käsissään timantteja ja väärin johdettuna sormien välistä valuvaa hiekkaa – tähän Generoi on keskittynyt ja löytänyt vastauksia, jotka se tuo nyt myös avointen valmennusten osallistujien saataville.

Generoi Development Oy on konsultointi- ja valmennustalo, jonka valmennustiimillä on yli 2000 valmennustilaisuuden kokemus strategia-, johtamis- ja työyhteisövalmennuksista. Kaikilla Generoin valmentajilla on omaan osaamisalueeseensa liittyvä korkeakoulututkinto sekä rutkasti kokemusta toiminnan kehittämisestä organisaatioiden arjessa. Valmennukset perustuvat tutkittuun tietoon sekä hyviin valmennus ja coaching -käytänteisiin.

Hyvinvoiva ihminen on tuottava ihminen, ja kestävästi tuottava ihminen voi hyvin. Tutkitusti.

Kiinnostuitko Generoin koulutuksista?

Lisätietoja Generoin koulutuksista löydät alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoja suoraan kouluttajalta täyttämällä yhteydenottopyynnön.

Näytä kaikki koulutukset

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta GENEROI Development Oy? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Tammiston kauppatie 7 B
01510 Vantaa