Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta, tee Uusi haku

Koulutus kesällä? Mikä mahtava idea!

Koulutusmaailma ei hiljene edes kesällä, vaikka niin usein luullaankin. Ammatilliseen kehittymiseen tähtääviä koulutuksia ja vapaa-ajan kursseja on saatavilla runsaasti.

Käytä siis kesäinen luppoaika hyödyksi ja investoi itseesi kouluttautumalla. Syksy lähtee tohinalla käyntiin, kun kauan suunnittelemasi täydennyskoulutus tulee lopultakin käytyä. Kouluttautuminen myös virkistää mieltä. Vapaa-ajan kursseilta saat tuoreita ajatuksia ja sisältöä, joka kantaa syksyn pimeisiin arki-iltoihin asti.

Käytä kesä hyödyksi

Ovatko kesäkuukaudet hiljaisia yrityksessänne? Käytä aika parhaalla tavalla hyödyksi ja bongaa tarpeisiisi sopiva kesäkurssi. Mikäli tähtäät koulutukseen, joka tukee sinua työssäsi ja näin hyödyttää myös työnantajaasi, myy koulutukseen osallistuminen esimiehellesi vedoten hiljaisemman ajan tarkoituksenmukaiseen hyödyntämiseen. Käytät työaikasi tehokkaasti ja poimitte investoinnin hedelmät syksyllä, jolloin aikaa kouluttautumiselle ei kenties edes enää löytyisi. Kouluttautumisesta saatava hyöty saattaa jopa kokonaisuudessaan jäädä tuolloin pienemmäksi, jos kapasiteettiaan ei pysty täysin hyödyntämään syksyisen kiireen keskellä.

Löydä kesäkurssi

Koulutus.fi on koonnut yhteen kaikki koulutushakupalvelun avoimet koulutukset kesältä 2020. Voit suodattaa hakua koulutuspaikkakunnan ja koulutuksen aiheen, eli koulutuskategorian mukaan. Voit myös lisätä muita suodattimia hakuusi, kuten hintaraja, kesto ja kieli. Aurinkoista ja kehittävää kesää!

Voit myös etsitä kursseja helposti Kurssikalenterista, sinulle parhaiten sopivalle ajankohdalle!