Mobiilimarkkinointikoulutus, mobiilimarkkinat

Mobiilimarkkinointi tuo asiakkaat lähelle yritystä. Alta löytyy tietoa mobiilimarkkinoinnin koulutuksista työelämää varten. Saat lisätietoa kurssista täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen koulutussivun alalaidassa. Tämän jälkeen koulutuksentarjoaja ottaa sinuun yhteyttä. Palvelu on maksuton. Etkö löydä etsimääsi? Ota yhteyttä: info@koulutus.fi.
Suodata
Koulutusala
Toteutustapa
Koulutustyyppi
Näytä kaikki suodattimet
Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta 😞 Uusi haku

Mobiilimarkkinointikoulutus, mobiilimarkkinat -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Matkapuhelin markkinoinnin välineenä

mobiilimarkkinointi

Mobiilimarkkinointi ymmärretään kaupallisena viestintänä, jonka välineenä käytetään matkapuhelinta. Mobiilimarkkinointi on jatkuvasti kehittyvä ala, ja sen merkitystä tulevaisuudessa pidetään todella huomattavana. Kännykkä löytyy nykypäivänä lähes jokaiselta ihmiseltä, ja se kulkee mukanamme jatkuvasti sekä työssä että arkielämässä.

Kännykkä on kanssamme kun teemme erilaisia kulutuspäätöksiä. Puhelimen vaikutus kulutukseemme on todella merkittävä, sillä usein käytämme sitä hyödyksi myös ostopäätöksiä pohtiessamme. Tehokkaasti hyödynnettynä matkapuhelin onkin voimakas markkinoinnin työkalu, sillä sen avulla pystyy tavoittamaan lähes jokaisen ihmisen missä tahansa tilanteessa.

Mobiilimarkkinat jatkuvan kehityksen alla

Kännyköiden eri ominaisuudet tarjoavat markkinoijille helpon, halvan ja nopean keinon olla yhteydessä asiakkaisiin. Kehitys tällä teknologian osa-alueella on huimaa. Puhelin onkin kovaa vauhtia muotoutumassa mobiilitietokoneeksi, jonka avulla sen omistajalla on alituinen mahdollisuus verkkoon pääsyyn ja puhelimen ominaisuuksien aikaista tehokkaampaan hyödyntämiseen. Mobiilimarkkinoille tällä kehityksellä on erityisen suuri merkitys, ja alan edelläkävijöillä on mahdollisuus ottaa kaikki irti tästä uudesta mediasta.

mobiilimarkkinointiKännykkä tarjoaa haasteita ja mahdollisuuksia

Kännykän erityinen asema ihmisten elämässä on paitsi huomattava etu, myös suuri haaste mobiilimarkkinoinnille. Puhelinta pidetään usein niin henkilökohtaisena laitteena, että markkinoijien täytyy olla varovaisia sen suhteen, miten he sitä hyödyntävät. Mobiilimarkkinointi toimii myös tiettyjen sääntöjen alaisena. Tärkeintä on muistaa, että kuluttajan täytyy olla aina sallinut hänelle lähetettävät viestit ja niistä tulee olla hyötyä ja merkitystä hänelle.

Mobiilimarkkinointi haltuun koulutuksilla

Mobiilimarkkinointi on haasteellinen ala, sillä se on jatkuvasti kehittyvää ja nopeasti muuttuvaa. Toimiva mobiilimarkkinointi on kuitenkin huomattava kilpailuetu yritykselle, ja siihen pystyy perehtymään esimerkiksi erilaisten mobiilimarkkinointia käsittelevien koulutusten avulla.

Mobiilimarkkinoinnin koulutuksissa perehdytään esimerkiksi siihen, millaisia erilaisia vaihtoehtoja yrityksillä on hyödyntää mobiiliteknologioita markkinoinnissaan. Koulutukset antavat ymmärrystä mobiilimarkkinointiin monesta näkökulmasta katsottuna ja opettavat näkemään sen merkityksen osana muuta markkinointia. Ne myös tarjoavat avaimet yrityksen oman mobiilimarkkinoinnin ja omien mobiilikanavahankkeiden toteuttamiseen.