Haullasi ei valitettavasti löytynyt yhtään tulosta, tee Uusi haku

Suositut Java-kurssit sovelluskehittäjille

Java on kaikista suosituin ohjelmointikieli ja yrityssovellusten alusta. Java-ohjelmointikieli on laitteistoriippumaton oliopohjainen kieli, jonka kuka tahansa voi oppia. Laajemmin Javan teknologiaperheeseen sisältyy myös ajoaikanen ympäristö virtuaalikoneineen ja luokkakirjastoineen.

Java-ohjelmointikoulutus

Java-ohjelmointikursseja on moneen lähtöön. Javaa uutena opiskelevalle sopii java-ohjelmoinnin perusteet. Java-peruskurssilla tutustuaan Javan tietorakenteisiin, oliotyyppeihin, poikkeuskäsittelyihin, testaukseen, tietokantaohjelmointiin ja moneen muuhun.

Java-täydennyskoulutus

Java-kielen osaava saattaa tarvita täydennyskoulutusta esimerkiksi web-sovellusten tai Java EE-sovellusten suunnitteluun. Java-kieli päivittyy aika ajoin, joten täydennyskoulutus on tarpeen pysyäkseen ajan tasalla ohjelmointikielen uusimmista ominaisuuksista.

Lähteet: Tieturi