Microsoft Intune -koulutus tutustuttaa pilvipalveluiden hallintaan

Microsoft Intune kehittyy huimaa vauhtia. Sen avulla voidaan hallita työasemia ja mobiililaitteita sekä niissä olevia sovelluksia keskitetysti. Microsoft Intune mahdollistaa modernin pilvipohjaisen hallintatavan, jossa työasemat sekä erilaiset päätelaitteet, kuten tietokoneet ja mobiililaitteet, saadaan liitettyä osaksi keskitetyn hallinnan piiriä.

Microsoft Intune auttaa myös suojaamaan tietoja. Laitteiden ja sovellusten hallinta Microsoft Intunen avulla mahdollistaa integroitujen tietojen suojaus- ja yhteensopivuusominaisuuksien hyödyntämisen, joiden avulla voidaan määritellä, mitä tietoja kukin käyttäjä voi käyttää ja miten he voivat kyseisiä tietoja hyödyntää Officessa sekä muissa sovelluksissa.

Miksi osallistua Microsoft Intune -koulutukseen?

Microsoft Intune -koulutukset tarjoavat mahdollisuuden tutustua pilvipohjaiseen ratkaisuun, sen käyttöönottoon sekä monipuolisiin ominaisuuksiin asiantuntijoiden opastuksella. Microsoft Intunen avulla voit toteuttaa digitaalisen muutoksen työpaikallasi.

Uuden hallintatavan käyttöönotto virtaviivaistaa toimintoja ja tehostaa työntekoa. Microsoft Intunen hyödyntäminen luo entistä käyttäjäystävällisemmän ja tuottavamman Microsoft 365 -ympäristön työpaikalle. Tuottavuuden lisäksi Microsoft Intunea pidetään myös kustannustehokkaana ratkaisuna.

Mitä aiheita Microsoft Intune koulutuksissa käsitellään?

Koulutukset voivat käsitellä mm. seuraavia teemoja:

• Intune yleiskatsaus
  • Intunen hankintavaihtoehdot
  • Identiteetin hallinta (pilvi, directory sync ja federointi)
  • Ylläpitäjän roolit, ryhmät ja käyttäjät
  • Intune policyt
  • Sovellusten levittäminen Intunen avulla
  • Mobiililaitteiden hallinta Intunen avulla
  • Mobiilisovellusten hallinta Intunen avulla
  • Windows työaseman hallinta Intunen avulla
  • Windows työaseman asennus Intunen avulla (Autopilot)
  • Intune osana Conditional Access pääsynhallintaa

Microsoft Intune- koulutuksia on tarjolla monenlaisiin tarpeisiin esimerkiksi lähi- ja etäkoulutuksina sekä ryhmille räätälöityinä tilauskoulutuksina. Koulutuksia löytyy aina yhden päivän koulutuksista useamman päivän kestäviin koulutuksiin. Koulutuksia on suunnattu sekä Microsoft Intunen käyttöönotosta ja ylläpidosta vastaaville henkilöille että sellaisille, jotka vasta harkitsevat hallintatavan käyttöönottoa. Ilmoittautuessasi Microsoft Intune -koulutukseen voit aina tiedustella, milllaiselle käyttäjälle kurssi soveltuu.

Lähteet: sulava.fi, sovelto.fi, microsoft.com