Anna Mennä

paikassa Lahti (+ 5 sijaintia)
Kysy lisätietoja koulutusorganisaatiolta 👍

Anna Mennä kohti sujuvaa toimintaa

Vie tiimisi kielitaito uudelle tasolle kanssamme! Meidän kauttamme saat räätälöidyt suomen kielen kurssit, jotka sopivat juuri teille. Kansainvälinen kokemuksemme ulottuu globaalisti – Amerikasta Kiinaan.

Miksi me? Me olemme menestyksesi kumppani. Räätälöimme kurssit tarpeidenne mukaan ja tarjoamme henkilökohtaista huomiota. Tavoitteenamme on luoda motivoiva oppimiskokemus, joka rohkaisee ylittämään itsensä.

Esimerkkikoulutukset:

• Suomea töihin: Tukee sujuvaa työskentelyä suomeksi.
  • Intensiivikurssit edistyneille: Nopea oppiminen ja taitojen vahvistaminen.
  • Suullisen taidon kurssit: Paranna kommunikaatiokykyäsi ja itsevarmuutta.
  • Kirjoittamisen verkkokurssit: Kehitä kirjallista ilmaisuasi.
  • Kielioppikurssit: Tuki kieliopin ymmärtämiseen.
  • Kertauskurssit: Vahvista aiemmin opittua.
  • YKI-kurssit: Valmistaudu suomen kielen testiin.

Koulutuksemme ovat esimerkiksi verkossa tai työpaikassa. Tarjoamme ilmaisen kielitaitoarvioinnin ja tutustumistunnin. Lopussa loppuarviointi osoittaa edistymisesi. Liity inspiroivaan oppimisympäristöömme, missä ammattitaito, joustavuus ja hauskuus yhdistyvät.

Haluatko saada lisätietoa koulutuksista?

Löydät lisätietoa koulutuksista alta löytyvästä koulutuslistauksesta. Voit myös kysyä lisätietoa suoraan  täyttämällä alta löytyvän yhteydenottolomakkeen.

Näytä kaikki koulutukset

Koulutukset

Kielet
Suomi / Finnish Kesto Hinta Paikka Alkaa
Suomea töihin – Finnish for work Suomi

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää kouluttajasta Anna Mennä? Täytä yhteystietosi, niin kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.

Puhelin: +358 44 9765144

Sponsoroitu