Arvioinnit aiheesta Asiakaspalvelukoulutus
Keskiarvo: 4,9
Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut ...
Erinomainen yleismaallinen koulutus asiakaspalvelusta, pointteja jotka varmasti pätevät alasta riippumatta kaikkialla
Kouluttaja oli ammattimainen ja hyvä, toi meille ikäänkuin ”peilin” ja pääsimme tutkimaan itseämme asiakkaan näkökannalta,kiitos!
Kaiken kaikkiaan erinomainen koulutus. Meillä jengi on hyvin keskustelevaa, joten ehkä 2x4h olisi ollut parempi. Haluamme Selenen vielä uudestaan esim. syksyllä.
Kaikki oli hyvää ja tuli tarpeeseen
Mielestäni koulutus oli hyvä ja sai aikaan uutta näkökulmaa asiakaspalvelutilanteisiin sekä uusia "työkaluja" sen toteuttamiseen. Oli kiva myös saada tietää mitä ei kannata ja m...
Koulutus oli erittäin hyvä!
Koulutus oli erittäin hyvä!
Käytännönläheinen, selkeä
Käytännön läheinen, selkeä
Koulutus oli erittäin hyvä!
Mielestäni koulutus oli hyvä ja sai aikaan uutta näkökulmaa asiakaspalvelutilanteisiin sekä uusia "työkaluja" sen toteuttamiseen. Oli kiva myös saada tietää mitä ei kannata ja m...
Kaikki oli hyvää ja tuli tarpeeseen!
Kaiken kaikkiaan erinomainen koulutus.
Kouluttaja oli ammattimainen ja hyvä, toi meille ikäänkuin ”peilin” ja pääsimme tutkimaan itseämme asiakkaan näkökannalta, kiitos!
Erinomainen yleismaallinen koulutus asiakaspalvelusta, pointteja jotka varmasti pätevät alasta riippumatta kaikkialla. Olemme tietyissä ongelmakohdissa haasteellinen kohderyhmä,...
Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut ...
Kaikki oli hyvää. Avasi asioita mitä ei ehkä itse ole aikaisemmin edes ajateluut.
Tämä oli erilainen asiakaskoulutus missä koskaan aiemmin olen vuosien varrella ollut. Rento tunnelma ja silti asiallinen, tykkäsin. Pidin erityisesti miten haastavia tilanteita ...