🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Arvioinnit aiheesta Asiakaspalvelukoulutus

Keskiarvo: 4,9

Perustuu 37 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Merja Salovaara
08 touko 2023

Tämä oli erilainen asiakaskoulutus missä koskaan aiemmin olen vuosien varrella ollut. Rento tunnelma ja silti asiallinen, tykkäsin. Pidin erityisesti miten haastavia tilanteita ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Erinomainen yleismaallinen koulutus asiakaspalvelusta, pointteja jotka varmasti pätevät alasta riippumatta kaikkialla

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Kouluttaja oli ammattimainen ja hyvä, toi meille ikäänkuin ”peilin” ja pääsimme tutkimaan itseämme asiakkaan näkökannalta,kiitos!

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Kaiken kaikkiaan erinomainen koulutus. Meillä jengi on hyvin keskustelevaa, joten ehkä 2x4h olisi ollut parempi. Haluamme Selenen vielä uudestaan esim. syksyllä.

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Kaikki oli hyvää ja tuli tarpeeseen

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Mielestäni koulutus oli hyvä ja sai aikaan uutta näkökulmaa asiakaspalvelutilanteisiin sekä uusia "työkaluja" sen toteuttamiseen. Oli kiva myös saada tietää mitä ei kannata ja m...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Koulutus oli erittäin hyvä!

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Koulutus oli erittäin hyvä!

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022

Käytännönläheinen, selkeä

5/5
Osallistuja
22 joulu 2022
5/5
Osallistuja
22 joulu 2022
4/5
Osallistuja
22 joulu 2022
4/5
Osallistuja
22 joulu 2022
5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Käytännön läheinen, selkeä

5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Koulutus oli erittäin hyvä!

5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Mielestäni koulutus oli hyvä ja sai aikaan uutta näkökulmaa asiakaspalvelutilanteisiin sekä uusia "työkaluja" sen toteuttamiseen. Oli kiva myös saada tietää mitä ei kannata ja m...

Näytä lisätiedot
5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Kaikki oli hyvää ja tuli tarpeeseen!

5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Kaiken kaikkiaan erinomainen koulutus.

5/5
Koulutukseen osallistunut
21 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Kouluttaja oli ammattimainen ja hyvä, toi meille ikäänkuin ”peilin” ja pääsimme tutkimaan itseämme asiakkaan näkökannalta, kiitos!

5/5
Koulutukseen osallistunut
20 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Erinomainen yleismaallinen koulutus asiakaspalvelusta, pointteja jotka varmasti pätevät alasta riippumatta kaikkialla. Olemme tietyissä ongelmakohdissa haasteellinen kohderyhmä,...

Näytä lisätiedot
5/5
Koulutukseen osallistunut
20 syys 2022
Asiakaspalvelukoulutus

Kouluttaja oli sujuvasanainen, ammattitaitoinen, huumorintajuinen osaava kouluttaja, joka sai mielenkiintoisen aiheen kuulostamaan vieläkin motivoivammalta ja sitä olisi voinut ...

Näytä lisätiedot
5/5
Nina R.
11 marras 2021

Kaikki oli hyvää. Avasi asioita mitä ei ehkä itse ole aikaisemmin edes ajateluut.

Näyttää 1-25 arviointia 37 tuloksesta
1
2