🎓 MBA-stipendin haku on avattu! Hae stipendiä 16.6. mennessä »

Arvioinnit aiheesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 20 arviointiin
Arvioinnit julkaistaan ​​arviointikäytäntömme mukaisesti.
Kirjoita arviointi
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Itselleni nämä asiat ovat hyvin tuttuja, joten koulutus olisi voinut olla lyhyempi. Konkreettiset esimerkit on aina plussaa ja niitä kouluttaja juuri käytti paljon, hyvä! Lisäks...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Koulutus oli suunnattu koulun henkilöstölle, joten esimerkit olisivat voineet liittyä koulumaailmaan. Pitkä koulutus meni hujauksessa, sillä kouluttaja oli todella hyvä puhuja.

5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Olisin toivonut vielä enemmän ensimerkkitapauksia, joiden kautta käsitellä asiaa. Olisin kaivannut myös esimerkkitilanteita, joissa asiakas on selkeästi kohtuuton tai väärässä. ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Hyvä ja mielenkiintoinen koulutus! Lisää tapausesimerkkejä.

5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Tätä olisi kuunnellut pidempäänkin. Kuten kävin luennon päätteeksi sanomassa, en muista milloin olisin viimeksi istunut näin antoisassa ja viihdyttävässä koulutuksessa. Koulutta...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

<p>Enemmän kasvotusten tapahtuvan palautteen hallintaa ja kehittämistä.</p><p> Osaat asiasi. Olet upeesti siinä sisällä ja se näkyy. KIITOS. (Ilman huutomerkkiä.)</p>

5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Etukäteen voisi kysellä osallistujilta keissejä, esim. opettajien tapauksissa pieleen mennyttä viestintää vanhempien kanssa, jolloin koulutuksen esimerkit olisivat suoraan omalt...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Esiintymistapa ja puhe olivat sellaisia, että jaksoi hyvin kuunnella. Kehitystoive: mentäisiin hiukan nopeammin itse asiaan eikä olisi niin pitkää johdattelua alussa.

3/5
Osallistuja
21 syys 2023

Enemmän esimerkkejä kohderyhmälle sopivampia eli koulumaailmasta.

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Alkuosuus ennen varsinaista asiasisältöä oli liian pitkä.

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

kiitokset antoisasta koulutuksesta !

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

reipas ote, kerroit esimerkeistä elävästi

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Loistava kouluttaja!

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Kiitos! Oli hyvä ja tarpeellinen koulutus. Voisi olla myös pienryhmäkeskusteluja.

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Kiitos mielenkiintoisesta ja hyvin esitetystä koulutuksesta.

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Kiitos kivasta koulutuksesta!

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Iso kiitos!

5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Loistava kouluttaja!

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Kiitos hyvästä koulutuksesta!

4/5
Osallistuja
21 syys 2023

Kiitos mielenkiintoisesta ja mukaansatempaavasta koulutuksesta.

Näyttää 1-20 arviointia 20 tuloksesta