Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Yhteenveto
4 tuntia
Koulutus
Suomi, Verkossa

Alkavat koulutukset
Suomi
Sopimuksen mukaan

Verkossa
Sopimuksen mukaan
Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet / Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet

Haastavien asiakastilanteiden hallinta kirjallisessa ja sähköisessä asiakaspalvelussa

Ammattilainen saa käyttöönsä käytännönläheisiä kirjallisen viestinnän työkaluja tilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa. Koulutuksen keskiössä on tunnepitoisiin kirjallisiin viesteihin tai valituksiin vastaaminen, vastausviestien kehittäminen sekä ammattilaisen ajankäytön tehostaminen turhien viestien vähentyessä

Hyötyinä tehokkaampi palautteiden käsittely, pienemmät välilliset selvittelykustannukset, ajankäytön tehostaminen palaute- ja reklamaatiotilanteissa


Sisältökuvaus - puolen päivän koulutus


- Mistä tekijöistä sähköisessä asiakaspalvelussa asiakkaan pettymys tai haastava käytös voi johtua - voiko tekijöihin vaikuttaa?
- Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti kirjallisen viestinnän keinoin – miten kirjallinen viestintä poikkeaa muusta palveluviestinnästä?
- Assertiivisuuden eli oikeanlaisen jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa – viestinnän eri kanavien uhat ja mahdollisuudet
- Miten asetetaan ammattimaisesti asiakkaan vaatimuksille rajat?
- Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus kirjallisen asiakaspalvelutilanteen hallintaan – onnistuneen kirjallisen viestinnän periaatteet
- Mitä ja millaista kirjallista ilmaisua tulisi välttää onnistuneen viestinnän varmistamiseksi - miten pystyn tunnistamaan ja välttämään näitä sudenkuoppia?
- Draaman kaari kirjallisessa viestinnässä: aloitus, rauhoittelu eli vaikuttaminen, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
- Jokaiselle jotakin: Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet ja pelinsäännöt kirjallisessa viestinnässä
- Tapauskuvausten purkua ja opitun soveltaminen – vastausviestien uudelleen muotoilua

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Mielenrauhan koulutuspalvelut Oy on alansa suurin koulutus- ja asiantuntijayritys, joka on teettänyt yli 1000 kartoitusta haastavista palvelu-, vuorovaikutus-, ja poikkeustilanteista organisaatioissa. Yritys auttaa organisaatioita kehittämään ihmisten aiheuttamien sisäisten ja ulkoisten haasteiden sekä poikkeustilanteiden hallintaa. Mielenrauhan valikoimasta löytyy 10–30 minuutin videopohjaisia...


Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Kruununkuja 3 B4
02180 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.mielenrauha.com


Arvioinnit
Arvioinnit
Arvioi tämä koulutus ensimmäisenä.

Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 1508 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet täytä seuraavat tiedot: