Koulutus

Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy, Verkossa (+1 sijaintia)
Kesto
4 tuntia
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Kesto
4 tuntia
Seuraava toteutus
Sopimuksen mukaan (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Tilauskoulutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet

Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet / Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Haastavien asiakastilanteiden hallinta kirjallisessa ja sähköisessä asiakaspalvelussa

Ammattilainen saa käyttöönsä käytännönläheisiä kirjallisen viestinnän työkaluja tilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa. Koulutuksen keskiössä on tunnepitoisiin kirjallisiin viesteihin tai valituksiin vastaaminen, vastausviestien kehittäminen sekä ammattilaisen ajankäytön tehostaminen turhien viestien vähentyessä

Hyötyinä tehokkaampi palautteiden käsittely, pienemmät välilliset selvittelykustannukset, ajankäytön tehostaminen palaute- ja reklamaatiotilanteissa


Sisältökuvaus - puolen päivän koulutus


- Mistä tekijöistä sähköisessä asiakaspalvelussa asiakkaan pettymys tai haastava käytös voi johtua - voiko tekijöihin vaikuttaa?
- Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti kirjallisen viestinnän keinoin – miten kirjallinen viestintä poikkeaa muusta palveluviestinnästä?
- Assertiivisuuden eli oikeanlaisen jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa – viestinnän eri kanavien uhat ja mahdollisuudet
- Miten asetetaan ammattimaisesti asiakkaan vaatimuksille rajat?
- Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus kirjallisen asiakaspalvelutilanteen hallintaan – onnistuneen kirjallisen viestinnän periaatteet
- Mitä ja millaista kirjallista ilmaisua tulisi välttää onnistuneen viestinnän varmistamiseksi - miten pystyn tunnistamaan ja välttämään näitä sudenkuoppia?
- Draaman kaari kirjallisessa viestinnässä: aloitus, rauhoittelu eli vaikuttaminen, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
- Jokaiselle jotakin: Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet ja pelinsäännöt kirjallisessa viestinnässä
- Tapauskuvausten purkua ja opitun soveltaminen – vastausviestien uudelleen muotoilua

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Seuraavat toteutukset

Tulossa 2 toteutusta

Sopimuksen mukaan

  • Tilauskoulutus
  • Suomi

Sopimuksen mukaan

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kirjallisen ja sähköisen asiakaspalvelun haasteet? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Kruununkuja 3 B4
02180 Espoo

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Tarjoamme laadukkaita koulutuksia haastavien palvelutilanteiden hallintaan ja työpaikan ilmapiirin kehittämiseen liittyen. Onnistuneen koulutuksen takaamiseksi kartoitamme tyypilliset tilanteet ennakkoon, jonka pohjalta luodaan asiakkaan tarpeisiin räätälöity valmennus. Mielenrauhan koulutukset ovat runsaasti elävän elämän esimerkkejä sisältäviä tilaisuuksia, joista haastavasta aihepiiristä huolimatta osallistujat poistuvat...

Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 20 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Itselleni nämä asiat ovat hyvin tuttuja, joten koulutus olisi voinut olla lyhyempi. Konkreettiset esimerkit on aina plussaa ja niitä kouluttaja juuri käytti paljon, hyvä! Lisäks...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Koulutus oli suunnattu koulun henkilöstölle, joten esimerkit olisivat voineet liittyä koulumaailmaan. Pitkä koulutus meni hujauksessa, sillä kouluttaja oli todella hyvä puhuja.

5/5
Osallistuja
21 syys 2023

Olisin toivonut vielä enemmän ensimerkkitapauksia, joiden kautta käsitellä asiaa. Olisin kaivannut myös esimerkkitilanteita, joissa asiakas on selkeästi kohtuuton tai väärässä. ...

Näytä lisätiedot
Sponsoroitu