Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy


Mielenrauha koulutuspalvelut Oy – koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy on alallaan suurin, yksinomaan haastavien tilanteiden hallintaan keskittynyt koulutus- ja asiantuntijayritys. Toimimme aktiivisesti Suomessa ja teemme yhteistyötä Hong Kongissa sijaitsevan Peace of Mind Ltd:n kanssa.

Olemme keränneet sähköiset ennakko- ja palautekyselyt kaikista koulutuksistamme. Ennakkokyselyn avulla pystymme kohdentamaan koulutuksen kohderyhmälle soveltuvaksi ja palautekyselyn avulla mittaamme sekä osoitamme koulutuksen vaikutukset. Kattavan kyselytoiminnan johdosta meille on kehittynyt 14 vuoden aikana hyvä käsitys toimialakohtaisista haasteista ja tilanteista, sekä asiakkaidemme toiveista ja tarpeista.

"Parhain mainoksemme on tyytyväiset asiakkaat joista todisteena tuhannet tyytyväiset palautteet"

Mielenrauhan koulutustarjontaan kuuluu mm.

  • Puhe-judo koulutukset
  • Haastavien ja tunnepitoisten palvelutilanteiden hallinta
  • Reklamaatio koulutukset sekä kohtuuttomien valitusten sekä valittajien hallinta
  • Työpaikan sisäiset haasteet: vastuuton työkäyttäytyminen, sisäisen viestinnän ja vuorovaikutukset ongelmat
  • Resilienssi-valmennukset ja profiilit
  • Liikematkustuksen ohjeistukset ja matkustavan henkilökunnan valmennukset: perus, riskimaat, kriisimaat sekä expat koulutukset

Kesä-elokuussa tarjoamme koulutuksiamme edullisemmin 3-4 tuntia / 1000-1400 € + alv / ei rajoituksia osallistujamäärään.


Apua asiakaspalvelun haastaviin tilanteisiin ja reklamaatioiden hallintaan

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy tarjoaa koulutusta sekä asiantuntijapalveluita, joiden tavoitteena on haastavien viestintä-, vuorovaikutus- tai asiakaspalvelutilanteiden ammattimainen hallinta asiakasnäkökulmaa unohtamatta. Autamme yrityksiä kehittämään omia toimintamallejaan ihmisten aiheuttamien haasteiden osalta. Suurin vahvuutemme onkin ihmisten käyttäytymiseen vaikuttaminen haastavissa vuorovaikutus-, palvelu- tai kohtaamistilanteissa. Koulutuksemme keskittyy kehittämään henkilökunnan asenteita, toimintamalleja sekä käyttäytymistä poikkeavissa palvelu- tai vuorovaikutustilanteissa.

Vuonna 2016 valmistuneen Global Consumer Pulse Research -tutkimuksen mukaan yli puolet suomalaisista (61%) on vaihtanut jotakin palveluntarjoajaa tai yritystä vuoden 2015 aikana huonon asiakaspalvelun vuoksi. Yritykset menettävät myyntiä huonosta palvelusta johtuvan palveluntarjoajan vaihtamisen myötä maailmanlaajuisesti lähes 6 000 miljardia euroa. Luvusta puuttuu kokonaan arviot kuluista jotka kuluvat huonosti hoidettujen palvelutilanteiden hyvityksiin sekä arviot lisääntyneistä työmääristä pettyneiden asiakkaiden valitusten käsittelyiden osalta.

Koulutuksiemme aiheet käsittelevät niin organisaation asiakasrajapinnassa tapahtuvia tilanteita, kuin myös organisaation sisäisiä vuorovaikutustilanteita tai työpaikkakiusaamista.

Jokaisesta koulutuksesta on peruspaketin lisäksi tarjolla myös erikseen mittatilaustyönä suunniteltuja, työpaikka- tai toimialakohtaisia toteutuksia. Kysy tarjous!

Näytä kaikki koulutukset
Henkilöstöhallinto / HR
Työhyvinvointi Kesto Hinta Paikka Alkaa Keskiarvo
Häirinnän hallinta ja ennaltaehkäisy sopimuksen mukaan Useita paikkakuntia          
(32)
Oppilaitosten henkilöturvallisuuden kehittäminen 1 päivä Helsinki sopimuksen mukaan          
(64)
Puhe-Judo ™ 4: Sanattoman viestinnän osuus vuorovaikutuksessa 1 päivä Helsinki sopimuksen mukaan          
(79)
Resilienssivalmennus Sopimuksen mukaan Useita paikkakuntia Sopimuksen mukaan
Vastuuton työkäyttäytyminen ja organisaation sisäiset haasteet Sopimuksen mukaan Useita paikkakuntia sop. mukaan          
(34)
Johtaminen / Liiketoimi
Johtaminen
Puhe-Judo ™ 3: Työpaikan sisäiset haastavat viestintätilanteet 4 tuntia Useita paikkakuntia sopimuksen mukaan          
(66)
Myynti / Markkinointi
Asiakaspalvelu
Puhe-Judo ™ 1: peruskurssi 1-8 tuntia 120 EUR Useita (2) Useita (2)          
(140)
Puhe-Judo ™ 1: peruskurssi verkossa 1 päivä 50 EUR Verkossa/etänä Verkossa joustavasti
Puhe-Judo ™ 2: Jatkokurssi sopimuksen mukaan Useita paikkakuntia sop. mukaan          
(5)
Reklamaatiotilanteiden ja kohtuuttomien valitusten hallinta 4 tuntia 430 EUR Useita (2) Useita (2)          
(88)
Turvallisuus / Toimitilat
Työsuojelu
Turvallinen asiakaspalvelu 4–8 tuntia Useita paikkakuntia sop. mukaan          
(47)
Työturvallisuus
Liikematkan turvakurssi sopimuksen mukaan 98 EUR Useita (2) Useita (2)          
(15)
  • = Videoesittely

Täytä yhteystietosi, jos haluat tietää lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy.


Yhteydenottopyynnön avulla saat helposti yhteyden koulutuksen järjestäjään.


Kouluttaja ottaa sinuun yhteyttä. Saat lisätietoja, jotta voit tehdä oikean koulutuspäätöksen.


Yhteydenottopyyntö ei sido sinua mihinkään.

Errors
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen
Vapaaehtoinen

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy


PL 112
00140 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.mielenrauha.com

Arvioinnit

          (5)
Sari   |   16.12.2015
Mielenkiintoinen ja hyödyllinen koulutus sekä hyvä, asiantunteva kouluttaja! Koulutuksesta sai paljon hyödyllisiä työkaluja asiakaspalvelun haasteisiin.
          (5)
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy   |   25.6.2015
Mielenkiintoisinta: Taistelurituaalit, toimintamallit, tunnekartta, Puhe-Judo. Muuta hyvää: käytännön elävät esimekit, videot, keskustelut, jämäkkä esitys- ja etenemistapa, huumori, selkeys. Erinomainen koulutus, ei jäänyt mitään puuttumaan!
          (5)
Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy   |   25.6.2015
Mielenkiintoisinta: videot eri tilanteista sekä niiden läpikäynti, vinkit turvallisuuden parantamiseksi. Enemmän käytännön osuutta, vähemmän taustatietoja. Uskon, että suurin osa osallistujista tuli hakemaan käytännön työkaluja työelämään.