Arvioinnit aiheesta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Keskiarvo: 4,4
Asioiden läpikäynti ja juoksutus erittäin mallikasta, ei oikeastaan poikkipuolista sanaa koko esityksestä!
Kiitos todella mielenkiintoisesta ja ajatuksia herättäneestä päivästä - sain todella paljon uusia ajatuksia sovellettavaksi päivittäiseen työhön.
Pidä tuo miten puhut ja esimerkit, saat pidettyä mielenkiinnon yllä koko koulutuspäivän
Hyvin sujui etäversionakin!
Hyvä koulutus & kouluttaja. Esimerkit tilanteista hyviä
Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ennen haastavaa asiakasta.
Tärkein oppimani asia: Kerrotaan/pääpaino miten voi auttaa asiakasta, ei missä ei voi auttaa.
Tärkein oppimani asia: kuuntelu, jämäkkyys- ei anneta asiakkaan tyylin tai tunteen tarttua ! "toinen on saatava tuntemaan itsensä arvostetuksi- ei manipuloiduksi" Älä käske rauh...
Tärkein oppimani asia: Muistutus siitä miten toimia haastavan asiakkaan kanssa ja miten saa toimia
Tärkein oppimani asia: Rauhallinen suhtautuminen kiivaaseen tilanteeseen. Huomioitava asiakkaan tunteet. Ei kannata lähteä mukaan väittelyyn ja perustella sääntöjä/ohjeita, kun ...
Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ja palautuminen stressaavasta tilanteesta
Tärkein oppimani asia: Käytännön vinkit vaikeiden tilanteiden hoitamisessa ja hyvät esimerkit näistä.
Tärkein oppimani asia: Tämä oli hyvää kertausta ja hyödynnän näitä oppeja jatkuvasti työssäni.
Tärkein oppimani asia: poistu paikalta ja se että annetaan asiakkaalle mahdollisuus perääntyä ilman että se on hänelle tosi noloa.
Tärkein oppimani asia: asiakkaan kohtaaminen ja tilan antaminen..
Tärkein oppimani asia: Pehmeän tien periaate-joustava tyyli, ennakointi ja vara/hätäsuunnitelmat, luottamus ja turvallisuus asiakastilanteissa!
Koulutus oli hyvin vedetty ja sisältö oli mielestäni kunnossa. Etäkoulutusta piristivät Kahoottietovisailut.