Arvioinnit aiheesta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 1508 arviointiin
Kirjoita arviointi
5/5
Osallistuja
29 marras 2021

Koulutus oli hyvin vedetty ja sisältö oli mielestäni kunnossa. Etäkoulutusta piristivät Kahoottietovisailut.

5/5
Osallistuja
29 marras 2021

Asioiden läpikäynti ja juoksutus erittäin mallikasta, ei oikeastaan poikkipuolista sanaa koko esityksestä!

5/5
Osallistuja
29 marras 2021

Kiitos todella mielenkiintoisesta ja ajatuksia herättäneestä päivästä - sain todella paljon uusia ajatuksia sovellettavaksi päivittäiseen työhön.

4/5
Osallistuja
29 marras 2021

Pidä tuo miten puhut ja esimerkit, saat pidettyä mielenkiinnon yllä koko koulutuspäivän

4/5
Osallistuja
29 marras 2021

Hyvää settiä Tero:)

4/5
Osallistuja
29 marras 2021

Hyvin sujui etäversionakin!

4/5
Osallistuja
29 marras 2021

Hyvä koulutus & kouluttaja. Esimerkit tilanteista hyviä

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ennen haastavaa asiakasta.

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Kerrotaan/pääpaino miten voi auttaa asiakasta, ei missä ei voi auttaa.

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: kuuntelu, jämäkkyys- ei anneta asiakkaan tyylin tai tunteen tarttua ! "toinen on saatava tuntemaan itsensä arvostetuksi- ei manipuloiduksi" Älä käske rauh...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Muistutus siitä miten toimia haastavan asiakkaan kanssa ja miten saa toimia

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Rauhallinen suhtautuminen kiivaaseen tilanteeseen. Huomioitava asiakkaan tunteet. Ei kannata lähteä mukaan väittelyyn ja perustella sääntöjä/ohjeita, kun ...

Näytä lisätiedot
5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ja palautuminen stressaavasta tilanteesta

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: asettua asiakkaan tunnelmaan

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Käytännön vinkit vaikeiden tilanteiden hoitamisessa ja hyvät esimerkit näistä.

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Tämä oli hyvää kertausta ja hyödynnän näitä oppeja jatkuvasti työssäni.

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: poistu paikalta ja se että annetaan asiakkaalle mahdollisuus perääntyä ilman että se on hänelle tosi noloa.

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: asiakkaan kohtaaminen ja tilan antaminen..

5/5
Osallistuja
07 loka 2021

Tärkein oppimani asia: Pehmeän tien periaate-joustava tyyli, ennakointi ja vara/hätäsuunnitelmat, luottamus ja turvallisuus asiakastilanteissa!