Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Arvioinnit aiheesta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 1508 arviointiin

Osallistuja
Koulutus oli hyvin vedetty ja sisältö oli mielestäni kunnossa. Etäkoulutusta piristivät Kahoottietovisailut.
Osallistuja
Asioiden läpikäynti ja juoksutus erittäin mallikasta, ei oikeastaan poikkipuolista sanaa koko esityksestä!
Osallistuja
Kiitos todella mielenkiintoisesta ja ajatuksia herättäneestä päivästä - sain todella paljon uusia ajatuksia sovellettavaksi päivittäiseen työhön.
Osallistuja
Pidä tuo miten puhut ja esimerkit, saat pidettyä mielenkiinnon yllä koko koulutuspäivän
Osallistuja
Osallistuja
Osallistuja
Hyvä koulutus & kouluttaja. Esimerkit tilanteista hyviä
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ennen haastavaa asiakasta.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Kerrotaan/pääpaino miten voi auttaa asiakasta, ei missä ei voi auttaa.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: kuuntelu, jämäkkyys- ei anneta asiakkaan tyylin tai tunteen tarttua ! "toinen on saatava tuntemaan itsensä arvostetuksi- ei manipuloiduksi" Älä käske rauhoittumaan tai kuuntelemaan
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Muistutus siitä miten toimia haastavan asiakkaan kanssa ja miten saa toimia
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Rauhallinen suhtautuminen kiivaaseen tilanteeseen. Huomioitava asiakkaan tunteet. Ei kannata lähteä mukaan väittelyyn ja perustella sääntöjä/ohjeita, kun asiakas on kiihtynyt. Anteeksipyyntö tai pahoittelu tilanteen mukaan. Tarvittaessa poistuttava paikalta, jos tilanne käy uhkaavaksi.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Itsensä rauhoittaminen ja palautuminen stressaavasta tilanteesta
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: asettua asiakkaan tunnelmaan
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Käytännön vinkit vaikeiden tilanteiden hoitamisessa ja hyvät esimerkit näistä.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Tämä oli hyvää kertausta ja hyödynnän näitä oppeja jatkuvasti työssäni.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: poistu paikalta ja se että annetaan asiakkaalle mahdollisuus perääntyä ilman että se on hänelle tosi noloa.
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: asiakkaan kohtaaminen ja tilan antaminen..
Osallistuja
Tärkein oppimani asia: Pehmeän tien periaate-joustava tyyli, ennakointi ja vara/hätäsuunnitelmat, luottamus ja turvallisuus asiakastilanteissa!
studentum.fi
Tilaa uutiskirjeemme
Saat koulutusvinkkejä, tarjouksia ja uutisia suoraan sähköpostiisi.