Valitse sivuston käyttötapa: Mobiili

Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy
Yhteenveto
4 tuntia
Koulutus
Useita paikkakuntia, Verkossa
Alkavat koulutukset
Suomi
Sopimuksen mukaan

Verkossa
Sopimuksen mukaan
Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta

Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta

Osallistuja saa käyttöönsä käytännönläheisiä työkaluja puhelimessa tapahtuviin vuorovaikutustilanteisiin, joissa asiakas voi olla pettynyt, turhautunut, kiihtynyt tai jonkin muun voimakkaan tunteen valassa.

Koulutus sisältää paljon tosielämän tarinoita, tapauskuvauksia sekä käytännönläheisiä toimintamalleja,

Hyödyt

1. Tilanteista aiheutuvan stressin ja kuormituksen vähentäminen sekä palautumisen tehostuminen

2. Tyytyväisemmät asiakkaat neuvonta-, reklamaatio- sekä palvelutilanteissa

3. Tunnepitoisiin palvelutilanteisiin kuluvan ajan tehostuminen

Koulutuksen otsikointia

– Mistä tekijöistä pettymys tai haastava käytös voi johtua – voiko tekijöihin vaikuttaa?
– Tunnetilojen purkaminen ja hallitseminen tehokkaasti
– Miten hallita omia tunteita vaikeissa palvelu- ja viestintätilanteissa?
– Assertiivisuuden eli oikeanlaisen jämäkkyyden merkitys viestinnän onnistumisessa
– Miten asetetaan ammattimaisesti käytökselle tai vaatimuksille rajat?
– Kuuntelu ja kohtelu – yksinkertaisilla keinoilla kohti onnistunutta viestintää
– Mitä ”Aggressio-oppineen” kohtaamisesta ja rauhoittelusta pitää tietää, jotta tilanne voidaan hallita?
– Ensivaikutelman ja ennakkoasenteiden vaikutus tilanteen hallintaan
– Kehonkielen taikaa, mitä ovat rauhoittavat eleet?
– Draaman kaari: aloitus, rauhoittelu, ratkaisun etsiminen ja tilanteen tyylikäs päättäminen
– Puhe-Judon™ helposti muistettavat peruslauseet, tekniikat ja askelkuviot
– Tilanteen jälkeen tehtävät toimet – työkyvyn varmistaminen ja palautumisen jouduttaminen

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jos haluat lisätietoa aiheesta Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta, klikkaa alta ja täytä yhteydenottolomake. Kysymyksesi lähetetään suoraan koulutuksen järjestäjälle.

Kohderyhmä

Kaikille ammattilaisille, jotka joko kokonaan tai osin palvelevat asiakkaita asiakaspalvelupisteessä tai asiakaspalvelukeskuksesta käsin, työ on asiakaspalvelupainotteista. Koulutus soveltuu laaja-alaisesti eri ammattiryhmille, olipa asiakas-tittelin sijalla sitten oppilas, potilas, asukas tai vaikka yhteistyökumppani.

Aikataulu

Kysy organisaatiokohtaista koulutusta

Koulutuspaikka

Kysy organisaatiokohtaista koulutusta

Kouluttaja

Totti Karpela,Toimitusjohtaja, pääkouluttaja

Totti on toiminut kouluttajana jo vuodesta 1986 alkaen. Nykyisin lähes jokaisella mantereelle vuosittain kouluttava Totti on ehtinyt kerätä kokemuksia laaja-alaisesti eri teollisuuden alojen sekä asiantuntija- ja palvelualojen edustajien kouluttamisesta ja konsultoinnista. Totin koulutusten vaikuttavuus perustuu hänen käytännönläheiseen, energiseen ja organisaatioiden sekä osallistujien erityistoiveet huomioivaan tapaan kouluttaa – keskustelun ja vuorovaikutuksen tärkeyttä unohtamatta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

Mielenrauha koulutuspalvelut Oy sosiaalisessa mediassa

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Koulutusta haastaviin palvelu-, viestintä- ja vuorovaikutustilanteisiin

Mielenrauhan koulutuspalvelut Oy on alansa suurin koulutus- ja asiantuntijayritys, joka on teettänyt yli 1000 kartoitusta haastavista palvelu-, vuorovaikutus-, ja poikkeustilanteista organisaatioissa. Yritys auttaa organisaatioita kehittämään ihmisten aiheuttamien sisäisten ja ulkoisten haasteiden sekä poikkeustilanteiden hallintaa. Mielenrauhan valikoimasta löytyy 10–30 minuutin videopohjaisia...


Lue lisää kouluttajasta Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Mielenrauha Koulutuspalvelut Oy

Kruununkuja 3 B4
02180 Espoo

 Näytä puhelinnumero
www.mielenrauha.com


Arvioinnit

Keskiarvo: 4,4

Perustuu 338 arviointiin

Koulutukseen osallistunut
Aivan mahtava koulutus, tästä irtosi todella paljon. Erityisesti mieleen oli konkreettiset esimerkit. Osasit kertoa asioista todella mielenkiintoisesti; harvoin istuu 7 tuntia mielellään koulutuksissa luokkatilassa :)
Koulutukseen osallistunut
Arvioinnit
Arvioinnit
(4,4)
Perustuu 338 arviointiin
Näytä koulutuksen arvioinnit
Arvioinnit kouluttajasta
(4,4)
Perustuu 1508 arviointiin
Näytä kouluttajan kaikki arvioinnit
Tämäkin voisi kiinnostaa sinua...

Sinustakin taitava vuorovaikuttaja?

Franz Schniderin käytännönläheisessä ja innostavassa Taitava vuorovaikuttaja -koulutuksessa opit ymmärtämään ja kokoamaan vuorovaikutuksen palapelin!

Ota yhteyttä

Saadaksesi lisätietoa aiheesta Puhe-Judo™ haastavien palvelu ja kohtaamistilanteiden ammattimainen hallinta täytä seuraavat tiedot: