🎓 MBA-stipendin hakuaika on auki 16.6. saakka. Lue lisää ja hae »

Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä – työsuojelunäkökulma

Eduhouse Oy, Verkossa
Kesto
2 tuntia
Hinta
390 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
1 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
Kesto
2 tuntia
Hinta
390 EUR + alv 24 %
Seuraava toteutus
1 lokakuuta, 2024 katso lisätiedot
Toteutustapa
Etätoteutus
alkaen 390 EUR + alv 24 % / osallistuja

Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä – työsuojelunäkökulma

Eduhouse Oy

Hyvä asiakaspalvelu vaatii työntekijän riittävää osaamista ja perehdytystä tehtävään. Vaativat asiakastilanteet saattavat kuormittaa työntekijöitä arjen työssä, sillä he saattavat kokea asiakastyössään häirintää, epäasiallista kohtelua ja väkivallan uhkaa.

Henkilökohtaisten valmiuksien ohella työolojen terveellisyys ja turvallisuus, yhteinen ohjeistus sekä esihenkilön ja työyhteisön tuki auttavat haastavien tilanteiden hallinnassa.
Tässä koulutuksessa aihetta käsitellään lakisääteisten velvoitteiden sekä suositusten ja hyvien käytäntöjen näkökulmasta.

Tavoite

Koulutuksen tavoitteena tukea työpaikkoja asiakaspalvelutehtävään liittyvien vaarojen ja kuormitustekijöiden torjunnassa ja antaa työntekijöille valmiuksia haastavien asiakastilanteiden hallintaan.

Koulutuksen sisältö

Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä -työsuojelunäkökulma

  • Asiakaspalvelutyön erityispiirteet
  • Hyvinvointi työssä
  • Psykososiaalisen kuormittumisen hallinta
  • Asiakaspalvelun vuorovaikutustaidot
  • Haastavan asiakkaan kohtaaminen

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

1 lokakuuta, 2024

  • Etätoteutus
  • Verkossa

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu asiakaspalvelutyötä tekeville, heidän esihenkilöilleen, henkilöstön kehittäjille ja edustajille.

Osallistujalta ei vaadita aiempaa tietoa aiheesta.

Aikataulu

Klo 9-11

Kouluttaja

Päivi Rauramo, työterveyden, -turvallisuuden ja -hyvinvoinnin johtavana asiantuntijana Työturvallisuuskeskuksessa. Hän on tietokirjailija, kokenut kouluttaja ja luennoitsija. Hän on koulutukseltaan terveystieteiden maisteri.

Kustannukset

390 € + alv

Eduhouse somessa

Ota yhteyttä

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Haastavan asiakkaan kohtaaminen palvelutyössä – työsuojelunäkökulma? Täytä yhteystietosi, niin koulutuksen järjestäjä ottaa sinuun yhteyttä.

reCAPTCHA logo Tämä sivusto on suojattu reCAPTCHA:lla, ja Googlen tietosuojakäytäntö ja käyttöehdot ovat voimassa.
Eduhouse Oy
Leppäsuonkatu 9
00100 Helsinki

Kehitä henkilöstösi osaamista monipuolisilla koulutuksilla 

Eduhouse Oy on voimakasta kasvua tekevä koulutusorganisaatio, jonka toiminnan kulmakiviä ovat digitaalisuus ja osaamisen kehittäminen. Kehitämme palveluamme erityisesti niille, joilla on niukasti aikaa, mutta tarve pitää osaamisensa ajan tasalla. Eduhouse Oy:n jatkuvan koulutuksen malli auttaa vahvistamaan koko organisaation, tiimin tai...

Lue lisää kouluttajasta Eduhouse Oy ja katso koulutustarjonta täältä

Sponsoroitu